Gå til innhold

Vil bare dele noe positivt med dere

Anbefalte innlegg

En stor byrde er borte fra mine skuldre. Jeg har grudd meg til å gå på jobb hver dag i 5 år fordi jeg har hatt så mange behandllngskontorer som skal vaskes før pasientene kommer kl 0800-0830, dvs ca 15-20 kontorer hver dag.

Det har vært et stress/tidspress, og hun jeg har jobbet sammen med har et lavere arbeidstempo enn meg fordi hun er mye sliten, og hun er lite effektiv i sin arbeidsmetode sånn at jeg har dratt det største lasset.

Jeg har også følt at jeg drukner i kontorer. I tlllegg til dette har vi flere møtetom, kjøkken, korridorer, 10-15 toalett, trimrom osv som skal være ferdig før kl 0900. 

For en stund siden var verneombudet med meg i en uke og fikk se hva jeg hadde da kollegaen min hadde ferie. Ingen har forsåttt hvor mye jeg har hatt. Jeg har prøvd å si det men ikke blitt hørt (det er ikke så lett å komme til ordet fordi vi har kolleger som oversnakker og avbryter fordi de skal si sitt).

Verneombudet reagerte. Etter dette ble det møter med henne, tillitsvalgt, sjefen og hennes sjef. Og nå idag ble det ordnet opp i og lagt inn på IPad som jeg skal begynne å bruke. 

Nå er alle kontorene delt på 3, og jeg skal alene vaske 1/3 av det jeg har hatt. Jeg skal nå dra mitt eget lass alene og slipper å dra begges lass. Nå kan jeg ikke klage mer. 

Jeg er så lettet og fornøyd at jeg har vondt i hodet 😅

En ny hverdag venter på meg 😄

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478151-vil-bare-dele-noe-positivt-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (23 minutter siden):

Glad på dine vegne. :)

emilie321 skrev (14 minutter siden):

Jeg er også glad på dine vegne 😊

Trinity80 skrev (11 minutter siden):

Veldig glad for at det ordnet seg! Hurra👏👏 

Tusen takk 😄 i tillegg slipper jeg å gå alene på alle kontorene når kollegaen min er borte. Jeg har gått mye alene fordi hun har vært mye borte og de ikke har hatt vikar å sette inn. 

Endret av Emoji

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...