Gå til innhold

Noen som erfaring med skriveterapi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da mener jeg terapi hvor man skriver til en profesjonell psykolog og får svar via mail.

Anonymkode: a3b82...9d1

Er det en greie? I så fall er jeg litt skeptisk. Funker det så er det bra men det høres litt rart ut.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da mener jeg terapi hvor man skriver til en profesjonell psykolog og får svar via mail.

ekstremt tungvindt, fordi man må forklar hele tiden og dt tar så mye tid. Mye enklere å rydde opp i misforståelser og tolkninger ansikt til ansikt.

Anonymkode: 71ff5...103

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ekstremt tungvindt, fordi man må forklar hele tiden og dt tar så mye tid. Mye enklere å rydde opp i misforståelser og tolkninger ansikt til ansikt.

Ja, kanskje det. Jeg er bedre på å uttrykke meg skriftlig enn muntlig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, kanskje det. Jeg er bedre på å uttrykke meg skriftlig enn muntlig.

Jeg og, men alle forstår likevel ikke din tolkninger og sitter med din private forståelse av noe. Ikke undervurder hvor enormt mye misforståelser som ligger innebakt i det vi tar for gitt i språket.

Det du kan gjøre er å skrive brev til timen og ta det med deg slik at behandler kan lese gjennom (og at dere snakker om det i neste time).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...