Gå til innhold

Hvorfor mobber du kvinner med kort hår???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om det ecfordi alle er homofober, jeg minner om transman eller om jeg ser ut som narkovrak???.. 

Anonymkode: 0541d...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Buzz cut på damer er veldig i tiden, så de er kanskje rett og slett bare litt utdatert på mote.

Anonymkode: 7f31d...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så mange her på dette forumet som mobber kvinner med kort hår, så tror du bommer litt med å skrive en slik tråd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Karen Intensifies GIF by MOODMAN

Ok, hva mener du ?

Anonymkode: 0541d...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, hva mener du ?

Anonymkode: 0541d...7c7

Karen. En kvinne med kort hår som er kranglete. Sånn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Karen. En kvinne med kort hår som er kranglete. Sånn som deg.

Nei, det er jeg ikke. Ok, du kan jo bare si at du er homofob, istedenfor å komme ked sånt tull. 

Jeg klipte meg kort fordi jeg ble mye mobbet som kvinbe fordi folk tror jeg er transkvinne, er ikke homofil.

Anonymkode: 0541d...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Karen. En kvinne med kort hår som er kranglete. Sånn som deg.

En grunn til at folk blir kranglette er fordi folk kommer bort å skal krangle med deg. Jeg er en konflikttsky person, holder meg unna folk. 

Anonymkode: 0541d...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (5 timer siden):

Karen Intensifies GIF by MOODMAN

Hva prøver å uttrykke her? Jeg skjønner at du syns det er veldig skøy og fiffig å bruke memes, men må innrømme at jeg syns du skjelden treffer særlig godt så de framstår bare som støy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lurer på om det ecfordi alle er homofober, jeg minner om transman eller om jeg ser ut som narkovrak???.. 

Anonymkode: 0541d...7c7

Kort hår har vært trendy i mange år nå, så jeg tror det må være noe annet du gjør eller uttrykker som fører til at du føler deg uglesett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Kayia skrev (7 minutter siden):

Hva prøver å uttrykke her? Jeg skjønner at du syns det er veldig skøy og fiffig å bruke memes, men må innrømme at jeg syns du skjelden treffer særlig godt så de framstår bare som støy. 

Det er Karen. Har du ikke hørt om det? En kvinne med kort hår som skaper masse drama for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 minutter siden):

Det er Karen. Har du ikke hørt om det? En kvinne med kort hår som skaper masse drama for ingenting.

Joda, men litt last decade terminology dette, Karen blir da ikke særlig brukt nå. Memen var uansett ingen god illustrasjon på fenomenet, tvert om. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (5 minutter siden):

Joda, men litt last decade terminology dette, Karen blir da ikke særlig brukt nå. Memen var uansett ingen god illustrasjon på fenomenet, tvert om. 

Har du spise middag? Du virker lav i blodsukker 

Anonymkode: d51f7...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins homofober, det fins de som har problemer med transer, og også har det samme med narkomane eller "narkovrak" som du kaller dem. ( hvorfor "mobber" du narkomane ved å kalle dem "vrak"? ) 

Ironi i parentes. Selv om du har blitt hetset av enkelte, for det tviler jeg ikke på at du har blitt siden toleransegrensen er rimelig lav hos flere, så er det ikke helt uvanlig med korthårete kvinner, og tror ikke det er vanlig at de blir mobbet. Kjipt om det skjer da! 

Og uansett hva du gjør og hvordan du uttrykker deg, så skal selvfølgelig ingen mobbe deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Kayia skrev (10 minutter siden):

Joda, men litt last decade terminology dette, Karen blir da ikke særlig brukt nå. Memen var uansett ingen god illustrasjon på fenomenet, tvert om. 

Celebrity gif. Arden Cho tips her head with a pleasant expression, saying "I think it's great."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (11 minutter siden):

Det er Karen. Har du ikke hørt om det? En kvinne med kort hår som skaper masse drama for ingenting.

Karen er anti-hvit , brukt mot hvite kvinner som antas være "priviligerte" og som dermed antas "klage uten grunn".

Et eksempel er Citi Bike Karen, en hvit gravid sykehusarbeider, som ble angrepet av 4? svarte ungdommer, som filmet, mens de prøvde å stjele sykkelen HUN hadde reservert og som var leid i HENNES navn og som HUN satt på.

Siden hun var hvit, og "klaget", ogangruiperne var svarte og dermed karakteriseres som "ofre" av mediene, ble slik "Karen" ordbruk brukt.

Forøvrig, hun ble suspendert fra jobben sin for dette. (Ja hun, ikke mennene som angrep den gravide kvinnen som bare prøvde å komme seg hjem fra en lang dag på jobb mens horder av unge afrikanske menn angrep henne og filmet og lo.....)

 

Poenget mitt, er, tror en bør skrotlegge det "karen"  begrepet. Er egentlig bare ubegrunnet anti-hvit rasisme som ligger bak ordet. Er det noen folkegrupper som bør "kritiseres" i USA er det andre grupper, men det er tydeligvis ikke lov...

Anonymkode: 2d8a2...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Det fins homofober, det fins de som har problemer med transer, og også har det samme med narkomane eller "narkovrak" som du kaller dem. ( hvorfor "mobber" du narkomane ved å kalle dem "vrak"? ) 

Ironi i parentes. Selv om du har blitt hetset av enkelte, for det tviler jeg ikke på at du har blitt siden toleransegrensen er rimelig lav hos flere, så er det ikke helt uvanlig med korthårete kvinner, og tror ikke det er vanlig at de blir mobbet. Kjipt om det skjer da! 

Og uansett hva du gjør og hvordan du uttrykker deg, så skal selvfølgelig ingen mobbe deg! 

Fordi jeg blir nok mobba gordi jeg ikke gar fine tenner

Anonymkode: 0541d...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er en konflikttsky person, holder meg unna folk. 

Hvorfor er du her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...