Gå til innhold

Du som har psykisk sykdom/lidelse. Har barnet/barna dine det også?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min eldste sønn har ADHD. Muligens arvet av meg. 

Ellers viser de ikke tegn til noe ennå, men de er jo bare 9 snart og 12. Jeg er forberedt på at eldste kanskje vil slite noe når han blir eldre. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg var alvorlig syk i fem år og stort sett fraværende. Det var en av grunnene til at sønnen min utviklet PTSD

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg var alvorlig syk i fem år og stort sett fraværende. Det var en av grunnene til at sønnen min utviklet PTSD

Hvem tok seg av sønnen din da du var syk?

Anonymkode: a8188...bf0

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem tok seg av sønnen din da du var syk?

Det var flere personer. Han bodde tre måneder hos en familie og tre måneder hos en annen familie. Resten av tiden bodde han hos sin far.  De siste årene jeg var syk bodde han noen dager hos meg i uken.

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Det var flere personer. Han bodde tre måneder hos en familie og tre måneder hos en annen familie. Resten av tiden bodde han hos sin far.  De siste årene jeg var syk bodde han noen dager hos meg i uken.

Hvorfor kunne ikke far hatt han hele tiden? Hvordan er relasjonen mellom dere i dag?

Anonymkode: a0230...604

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trist å høre. Håper hen får god hjelp!

Takk, det har ikke vært så lett å få hjelp dessverre. Hjelpeapparatet har til tider vært så opptatt av å "psykologisere" problemene hennes, at de ikke ser at hun også sannsynligvis har en form for bipolar lidelse. 

Håper ungdommen din får god hjelp!!

AnonymBruker

Jeg har angst og depresjoner. Min sønn har i hele oppveksten slitt med depresjon, men de siste årene vært bra. Nå har han vært uten AD et par tre år også, og livet er på stell. Det gleder meg veldig. 

Anonymkode: b19a2...cf9

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 18.48):

Hvorfor kunne ikke far hatt han hele tiden? Hvordan er relasjonen mellom dere i dag?

Anonymkode: a0230...604

Det var gode grunner til det.

Vi har alle en god relasjon idag. Gutten min har få tegn på PTSD per nå. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...