Gå til innhold

Jobb, sjef og psyke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sykmeldt en stund og startet opp på jobb igjen for noen uker siden. Dette må jeg da jeg nærmer meg maksdato for sykepenger. 
Jeg går til psykolog, barnet mitt har faste dager på behandling for foten sin, og det er mye greier å stå i. 
Jeg har bedt arbeidsgiver om en feriedag i uken slik at jeg kan få en roligere overgang. Alle de andre sykmeldte får det samme etter langtids sykmlding. 
Nå har hun satt meg opp på full uke, enda vi er overbemannet denne uka. 
sier fra, men får ikke svar. 
bare ved tanken på å ha 3 møter denne uka, og full jobb.. droppe pause for å løpe på møter. 
føler meg oppspist og er full i stress før uka har begynt. 
Jeg og arbeidsgiver har snakket med nav om tilrettelegging ved å ta ut feriedager osv når jeg skal tilbake. 
Men ingenting skjer. 
jeg føler meg presset fra alle ender og er redd jeg ikke skal klare stå i jobb slik som var målet med en sjef som ikke legger tilrette for at jeg skal lykkes 

sukk fra meg 

Anonymkode: a872a...1c1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478249-jobb-sjef-og-psyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...