Gå til innhold

Blokkering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan går man frem for å blokkere noen så man ikke ser vedkommedes innlegg og omvendt?

Anonymkode: 9eba9...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trykk på den lille pilen til høyre for brukernavnet ditt oppe til høyre og velg "Ignorerte brukere". Legg til den/de du ønsker å blokkere der.

Da ser du ikke lenger deres innlegg, men de kan fortsatt se og svare på det du skriver, men du vil ikke se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvordan går man frem for å blokkere noen så man ikke ser vedkommedes innlegg og omvendt?

Anonymkode: 9eba9...b8c

Ha det bra 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (3 minutter siden):

Hvem skal du blokkere?

Alle oss med nick? Anonyme brukere kan man dessverre ikke blokkere, men det blir ganske stille for henne om hun blokkerer alle oss andre. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som en form for manipulasjon. Skape usikkerhet rundt hvem som blir blokkert og et middel for å få folk til å gjøre som hun vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Virker som en form for manipulasjon. Skape usikkerhet rundt hvem som blir blokkert og et middel for å få folk til å gjøre som hun vil. 

 

Lillemus skrev (1 time siden):

Alle oss med nick? Anonyme brukere kan man dessverre ikke blokkere, men det blir ganske stille for henne om hun blokkerer alle oss andre. ;) 

Jeg er for faen IKKE TS! 

Anonymkode: 83313...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Jeg er for faen IKKE TS! 

Anonymkode: 83313...ca3

Du skrev at du har blokkert alle, noe du tydeligvis ikke har gjort. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du skrev at du har blokkert alle, noe du tydeligvis ikke har gjort. ;) 

Nei jeg synes det er trivelig og prate om det meste så ikke anklag meg for det andre gjør. Og jeg er denne «hun» dere mener! 

Anonymkode: 83313...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei jeg synes det er trivelig og prate om det meste så ikke anklag meg for det andre gjør. Og jeg er denne «hun» dere mener! 

Anonymkode: 83313...ca3

Sorry, men slike misforståelser som dette er noe du må regne med fra tid til annen når du skriver som anonym, det er håpløst for oss andre å holde dere fra hverandre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (59 minutter siden):

Du skrev at du har blokkert alle, noe du tydeligvis ikke har gjort. ;) 

Evt at vedkommende HAR blokkert andre, men hiver seg på diskusjonen uten at noen har svart vedkommende fordi det ble litt stille.... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Evt at vedkommende HAR blokkert andre, men hiver seg på diskusjonen uten at noen har svart vedkommende fordi det ble litt stille.... :P 

Da må hun ha opphevet blokkeringen igjen vel? Hun skal jo ikke kunne se mine innlegg om hun blokkerer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Da må hun ha opphevet blokkeringen igjen vel? Hun skal jo ikke kunne se mine innlegg om hun blokkerer meg?

Ble bare tull fra min side, jeg så ikke at du hadde svart henne :) Men ja, hun må ha avblokkert deg dersom hun fikk varsel, og dæven så FORBAINNA det gjorde henne :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Ble bare tull fra min side, jeg så ikke at du hadde svart henne :) Men ja, hun må ha avblokkert deg dersom hun fikk varsel, og dæven så FORBAINNA det gjorde henne :D 

Tydeligvis! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...