Gå til innhold

Benzo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok sobril 10 mg 1-2 g daglig i 3,5 uke. Nå har jg vært 6 dager uten, er voldsomt urolig og angstete hele tiden

hva er sjansen for at det skyldes at jeg var blitt litt avhengig?

Anonymkode: 85e17...a32

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Svært liten. Det skyldes nok at den angsten du tok Sobril for, fortsatt er til stede.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tok sobril 10 mg 1-2 g daglig i 3,5 uke. Nå har jg vært 6 dager uten, er voldsomt urolig og angstete hele tiden

tror ikke du blir avhengig så fort. jeg har gått på benzo i mange år og tror ikke jeg er avhengig. 

Skrevet
kupton skrev (24 minutter siden):

Svært liten. Det skyldes nok at den angsten du tok Sobril for, fortsatt er til stede.

Ok- kan ikke huske den var så ille👻

Skrevet
kupton skrev (31 minutter siden):

Burde man generelt ha litt opphold mellom hver gang man evt tar en? Er det tryggere da?

Skrevet

Det du har gjort er helt trygt. Det er du som har en "hangup" i alle mulige og umulige ulemper ved medisin.

Skrevet
kupton skrev (7 minutter siden):

Det du har gjort er helt trygt. Det er du som har en "hangup" i alle mulige og umulige ulemper ved medisin.

Ja har nok det. Blir fort sånn når man er dårlig 😅

Skrevet

Er det mer sannsynlig at der går over etterhvert med tiden dersom man klarer holde seg unna tabletter?

Skrevet

Man må jobbe for at angsten skal bli bedre. Har ingen med benzo eller ei å gjøre.

Anonymkode: 48feb...274

Skrevet

Tråden er ryddet for medisinsk råd som er utenfor felleskatalogens anbefalinger og retningslinjer. 

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...