Gå til innhold

Det er så tomt, trist og mørkt inni meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg støter folk vekk fra meg. 
Det er vondt. Jeg har mest lyst til å slippe å leve dette livet, men jeg er dømt til å leve det. 

Anonymkode: d46bd...af7

Hvordan støter du dem bort? Trist å høre at du har det så vondt. Jeg synes også at det er vondt å leve. Har du behandler?

Anonymkode: c15e3...3de

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan støter du dem bort? Trist å høre at du har det så vondt. Jeg synes også at det er vondt å leve. Har du behandler?

De trekker seg unna meg. Hvorfor synes du det er vondt å leve? Trist.. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg bærer på så mye skam. Kjenner meg mindreverdig.

Trist. 
Jeg kjenner på at jeg vil trekke meg unna, vil ikke være en belastning for noen. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når man er trist og lei, er det lett å tolke andres intensjoner mer negativt enn det er i realiteten. 
Klarer du å si noe til de rundt deg hvordan du har det? Det kan ofte hjelpe 

Anonymkode: 1b08c...a47

Nei, jeg holder det inni meg, vil ikke støte alle vekk fra meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er det noe som støter andre vekk og som skaper avstand i relasjoner så er det å gå med alt inni seg :) 

Anonymkode: 9d1f1...7b9

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg støter folk vekk fra meg. 
Det er vondt. Jeg har mest lyst til å slippe å leve dette livet, men jeg er dømt til å leve det. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Om du har en venn, som åpenbart holder ting inni seg og ikke vil snakke med andre om det h*n bærer på, hva signaliserer vennen da? Er det en invitasjon til videre kontakt/samtale eller at man finner andre å snakke med? Det er da vennen støter andre bort fra seg, men egentlig roper taust inni seg at h*n trenger det motsatte, fordi det er vondt å støte andre bort. Vi mennesker er nokså simple når vi leser andre, og tolker som regel det første budskapet - jeg vil være i fred, ikke snakk med meg. I tillegg kan vi nå dukke ned i telefonene våre for å unngå kontakt med andre... Det har dessverre blitt lettere enn noen gang før.

Kan du se, TS, at gjennom din adferd, som er eksemplifisert gjennom en venn, støter du bort andre. Nettopp det motsatte av hva du ønsker deg. Du skriver i sitat nr. 2 at du ikke ønsker å støte andre bort fra deg. Du vil bry andre minst mulig. Du vil antakelig ta minst mulig plass, for å være minst mulig til bry for andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...