Gå til innhold

Er det farlig å ta 20mg Zyprexa når jeg vanligvis tar 10mg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg synes ikke du skal avvike fra fastsatt dosering. Det kan være en grunn til at legen din har bestemt denne dosen for deg. 

Du har opplevd en helt normal stressende hendelse. Øv deg på å takle denne uten medisinrot.. 

Annonse

GT1 skrev (14 timer siden):

Takk for alle svar. Jeg ringte legevakten som kontaktet psykiater og han sa at jeg kunne ta en ekstra tabelett.

Ts.

Det var fint at du fikk en faglig vurdering av dette, i hvert fall. Hvordan ble natten for deg?

Jeg er ellers enig med @ISW - at det er en fin anledning å øve seg på å stå i helt normale følelser etter å ha opplevd en vanskelig dag. Jeg har selv møtt vanskelige dager med medisiner for en del år siden, men det gir også en god følelse å vite at en kan møte det uten. Hvor medisiner har kommet som tiltak lengre ned på listen. Det må du og behandler finne ut av... Lykke til! :) 

Eva Sofie skrev (3 timer siden):

Det var fint at du fikk en faglig vurdering av dette, i hvert fall. Hvordan ble natten for deg?

Jeg er ellers enig med @ISW - at det er en fin anledning å øve seg på å stå i helt normale følelser etter å ha opplevd en vanskelig dag. Jeg har selv møtt vanskelige dager med medisiner for en del år siden, men det gir også en god følelse å vite at en kan møte det uten. Hvor medisiner har kommet som tiltak lengre ned på listen. Det må du og behandler finne ut av... Lykke til! :) 

Takk!

Worriesome Plenty 2 skrev (26 minutter siden):

Det eneste jeg oppnår ved å ta en ekstra zyprexa er rastløse ben. 
Har jeg en forverring av sykdommen kan fast økning hjelpe, men det er noe annet.

Jeg hadde et behov for å sove, dessuten hadde jeg veldig angst. I dag har jeg hatt endel bivirkninger i form av skjelvinger i kroppen. Kan jeg spørre hvor mye Zyprexa du tar?

Worriesome Plenty 2
GT1 skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde et behov for å sove, dessuten hadde jeg veldig angst. I dag har jeg hatt endel bivirkninger i form av skjelvinger i kroppen. Kan jeg spørre hvor mye Zyprexa du tar?

Samme som deg.🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...