Gå til innhold

Psykisk helsearbeider fra kommunen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva de skal gjøre avh. av hva du trenger hjelp til. Bearbeiding kan de være gode på.

Anonymkode: 8e724...334

Det blir en slags bestilling?

Det er vel ulikt fra kommune til kommune og hva man trenger men er det noe generelt som gjelder mtp ventetider på slikt? Kortere enn typ dps osc håper jeg. Trenger hjelpen nå liksom 

Anonymkode: efdf7...976

Gjest Vendi

Jeg har nettopp fått det selv, og var til første time i dag. Hun virket veldig profesjonell og var veldig hyggelig. Sammen satte vi opp et behandlingsmål og en behandlingsplan/arbeidsplan. Jeg ser ingen vits i å si hva det er i mitt tilfelle, for du har kanskje en helt annen problemstilling og kan derfor ha helt andre mål enn meg. 

Men tror det er viktig at du formidler på en god måte hva du trenger hjelp til. Så gjør de nok sitt beste for å hjelpe deg :)

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blir en slags bestilling?

Det er vel ulikt fra kommune til kommune og hva man trenger men er det noe generelt som gjelder mtp ventetider på slikt? Kortere enn typ dps osc håper jeg. Trenger hjelpen nå liksom 

Det må du nesten forhøre deg om. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hun går tur med meg og forteller meg om plagene sine, hun sliter mye med fysiske plager. Vi snakker i grunn lite om meg og mitt, mest om vær og vind. 

Er det til hjelp for deg da?😝

AnonymBruker
Vendi skrev (7 minutter siden):

Jeg har nettopp fått det selv, og var til første time i dag. Hun virket veldig profesjonell og var veldig hyggelig. Sammen satte vi opp et behandlingsmål og en behandlingsplan/arbeidsplan. Jeg ser ingen vits i å si hva det er i mitt tilfelle, for du har kanskje en helt annen problemstilling og kan derfor ha helt andre mål enn meg. 

Men tror det er viktig at du formidler på en god måte hva du trenger hjelp til. Så gjør de nok sitt beste for å hjelpe deg :)

så bra- lykke til. 

Det er sånn som skal komme hjem til meg. 

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Måtte du vente lenge fra du søkte til du fikk hjelpen?

Det gikk kort tid fra søknaden ble sendt og til jeg fikk vedtak (få uker). Og så tok det noen måneder fra vedtak til behandlingsstart i dag. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

så bra- lykke til. 

Det er sånn som skal komme hjem til meg. 

Tusen takk. Lykke til til deg også :)

AnonymBruker
Vendi skrev (10 minutter siden):

Det gikk kort tid fra søknaden ble sendt og til jeg fikk vedtak (få uker). Og så tok det noen måneder fra vedtak til behandlingsstart i dag. 

Tusen takk. Lykke til til deg også :)

Så lenge ja… jeg er i behov av prekær hjelp og muli dps skal søke for meg. 
kan ikke vente flere måneder🥲

Annonse

psykedeliker
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Hun går tur med meg og forteller meg om plagene sine, hun sliter mye med fysiske plager. Vi snakker i grunn lite om meg og mitt, mest om vær og vind.

Dette høres merkelig ut. Tar du kontroll over samtaletemaene eller lar du henne gjøre det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...