Gå til innhold

Kan Lamictal hjelpe mot angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt Lamictal i 8mnd . Har veldig mye angst og depresjon. Psykiater mener jeg har bipolar 2 og PTS og at jeg bør øke Lamictal. Men vil Lamictal hjelpe meg med angsten? Og etter hvor lang tid kan jeg forvente at depresjonen min letter (  sterk depresjon har valgt i 5mnd) ? Haster litt  for meg å bli bedre 😥 Kupton ? Har du svaret på dette? 

Anonymkode: 17ced...b8f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478558-kan-lamictal-hjelpe-mot-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liten tro på at Lamictal hjelper mot angst. Men den skal hjelpe med depresjonen om den doseres riktig. Når depresjonen letter, bruker angsten å bli noe bedre. Men for å bli helt bra av angst, trenger en behandling av en kompetent behandler.

Angst er dessverre en hyppig følgesvenn til BP2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...