Gå til innhold

Fortvilt og trenger råd / trøst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner jeg er en skygge av meg selv om dagen. Når ting begynner å se bra ut så skjer det noe nytt dritt som drar meg ned igjen. Slik har det vært lenge nå. Føler det bare er motstand på motstand. 
Jeg har en ungdom som sliter på skolen. Han vil ikke dit, grunnet mye styr der. En kamp for oss foreldre å gå på møter og prøve å fikse. 
Her ei natt drakk han seg full og kom inn å vekte meg. Jeg fikk helt sjokk. Bare 15 år. Da var han lei seg for hele situasjon med skolen. 
vi har fått time på bup. I tillegg skjønner han ikke sitt eget beste, og havner i situasjoner som igjen blir belastende for oss. Da blir det nye møter og ting vi må rydde opp i. 
Jeg er så sliten, og angsten sitter snart på utsiden av kroppen. Går konstant med engstelse, sinne mot skolen, frustrasjon og uro. 
har nettopp kommet tilbake til jobb etter en sykmld periode. Godt å kjenne på normalitet og rutiner igjen. Så skjer det enda en ting som gjør at jeg må være hjemme med han. 
å koordinere ppt skole osv er nesten umulig. Alt tar tid, og ikke ringer de tilbake når jeg tar kontakt. Nå er det vinterferie og tiden blir bare dratt ut. 
Jeg går snart til grunne føler jeg 

noen i liknende situasjon ?

Anonymkode: 1346c...065

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478559-fortvilt-og-trenger-r%C3%A5d-tr%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke i en slik situasjon selv, men ville bare si at det høres utrolig krevende ut! Utfra det du skriver er det tydelig at sønnen din ikke har det noe bra. Det må være veldig vondt å se. Bra han har fått time hos bup, forhåpentligvis kan de hjelpe han og dere som familie. Men har du noen å snakke med, noen å lene deg på? Det er jo ikke rart du er sliten. Viktig å ta vare på deg i denne situasjonen også! 

God klem, og lykke til. ❤️ 

AnonymBruker
Pothos skrev (39 minutter siden):

Er ikke i en slik situasjon selv, men ville bare si at det høres utrolig krevende ut! Utfra det du skriver er det tydelig at sønnen din ikke har det noe bra. Det må være veldig vondt å se. Bra han har fått time hos bup, forhåpentligvis kan de hjelpe han og dere som familie. Men har du noen å snakke med, noen å lene deg på? Det er jo ikke rart du er sliten. Viktig å ta vare på deg i denne situasjonen også! 

God klem, og lykke til. ❤️ 

Det eneste han vil er å flytte til en annen by. Det er snakk om å gå her 1 år på videregående, så kan han flytte andre året på hybel. 
Å selge huset vårt, si opp jobben min og starte helt på nytt er uaktuelt for 1 år. 
han er sta og umoden. 
Jeg har noen å snakke med, og det hjelper jo. Men det er forbanna vanskelig. 
skolen har ikke gjort annet enn å sitte på gjerdet å ikke gjøre noe. Så han har jo vært mest hjemme og vennene hans har gått videre. 
mammahjertet blør 

Anonymkode: 1346c...065

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...