AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 Skrevet 17. februar 2024 Da tenker jeg på om man trenger hjelp hyppigere enn det DPS har mulighet til å tilby. Blir det "feil" å ha to prosesser gående? Anonymkode: f1e82...75c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da tenker jeg på om man trenger hjelp hyppigere enn det DPS har mulighet til å tilby. Blir det "feil" å ha to prosesser gående? Anonymkode: f1e82...75c Verdt å merke seg at hyppighet ikke nødvendigvis gir god kvalitet på behandlingen. Dette krever jo også at behandlerne samarbeider, om ikke brukes jo nærmest terapien bare som å gulpe opp vanskeligheter. Det kan kjennes godt, men man kommer ikke langt. Anonymkode: 42af0...d3a 0 Siter
kupton Skrevet 17. februar 2024 Skrevet 17. februar 2024 Det er sikkert noen som har det, men det anbefales ikke med mindre de har to helt ulike oppgaver som f.eks. en psykiater som tar seg av medisiner og en psykolog som driver psykoterapi. To psykoterapeuter anbefales ikke. 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 17. februar 2024 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tenker jeg på om man trenger hjelp hyppigere enn det DPS har mulighet til å tilby. Blir det "feil" å ha to prosesser gående? Anonymkode: f1e82...75c Det vanlige tror jeg er at "kommunepsykiatrien" kommer inn i bildet med støttesamtaler. Det kan man ha gående samtidig med timer på DPS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.