Gå til innhold

Hvilken hyppighet i terapien kunne du ønske deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Annenhver uke er det tetteste jeg trenger. Det er langt å dra dit, og jeg må ta fri fra jobb, noe ikke arbeidsgiver er så glad for. 
Har hendt jeg har tatt timen på video fra jobb, men det blir ikke det samme. 
For meg er det viktig å leve livet og hverdagen min. Terapien er bare en verkebyll, men gjør godt også 

Anonymkode: 9707c...26d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Annenhver uke er det tetteste jeg trenger. Det er langt å dra dit, og jeg må ta fri fra jobb, noe ikke arbeidsgiver er så glad for. 
Har hendt jeg har tatt timen på video fra jobb, men det blir ikke det samme. 
For meg er det viktig å leve livet og hverdagen min. Terapien er bare en verkebyll, men gjør godt også 

På hvilken måte er den en verkebyll?

Anonymkode: 58b38...2bc

Annonse

AnonymBruker

En gang i uken, men jeg skulle gjerne ønske timen varte minst 75, gjerne 90 minutter. Jeg trenger tiden mellom hver uke til å tenke og bearbeide, men synes timene er over før de har begynt nesten.

Anonymkode: 1d8f0...ca9

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

På hvilken måte er den en verkebyll?

Anonymkode: 58b38...2bc

Det er vondt å pirke i ting, men nå går det litt bedre da jeg har fått hendelsen jeg sliter med litt mer på avstand. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En gang i uken, men jeg skulle gjerne ønske timen varte minst 75, gjerne 90 minutter. Jeg trenger tiden mellom hver uke til å tenke og bearbeide, men synes timene er over før de har begynt nesten.

Anonymkode: 1d8f0...ca9

Det er jeg helt enig i. Jeg har 45 minutter. Ofte starter timen 5 min for seint, da han skal hente seg en kaffe osv.  Så jeg får ikke snakket skikkelig føler jeg. Når jeg først kommer i gang, og noe dypere dukker opp så er timen over. 
burde vært minimum en time 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...