Gå til innhold

Du som har vært suicidal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hattifnattus
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Hvilke verktøy bruker du for å stå på videre?

Anonymkode: 8a80a...94f

Prøve å stå opp tidlig nok, ikke isolere meg, ikke ty til alkohol, ikke slutte å spise, ha kontakt med folk utenfor huset (f.eks moren min, søster), prøve å komme meg ut og røre på meg, skrive ned tanker så jeg kan se hva som forandrer seg og reflektere over hva jeg egentlig står i og føler bl.a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
hattifnattus skrev (54 minutter siden):

Prøve å stå opp tidlig nok, ikke isolere meg, ikke ty til alkohol, ikke slutte å spise, ha kontakt med folk utenfor huset (f.eks moren min, søster), prøve å komme meg ut og røre på meg, skrive ned tanker så jeg kan se hva som forandrer seg og reflektere over hva jeg egentlig står i og føler bl.a

Hvilken diagnose har du? Jeg har bp2.

Anonymkode: 8a80a...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilken diagnose har du? Jeg har bp2.

Anonymkode: 8a80a...94f

Asperger syndrom. Hadde tidligere borderlinediagnosen, men den skal være fjernet idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd tre ganger uten å lykkes. Glad for det nå. Vil ikke dø med smerte. Tok overdoser. Men for lite. Etter der har jeg gjort endringer. Sluttet med alkohol og begynt å trent å gå lange turer. Men har fremdeles  tunge stunder. Går på medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd tre ganger uten å lykkes. Glad for det nå. Vil ikke dø med smerte. Tok overdoser. Men for lite. Etter der har jeg gjort endringer. Sluttet med alkohol og begynt å trent å gå lange turer. Men har fremdeles  tunge stunder. Går på medisiner. 

Så leit at du har hatt det så vondt. Får du hjelp av behandler og medisiner?

Anonymkode: 8a80a...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så leit at du har hatt det så vondt. Får du hjelp av behandler og medisiner?

Anonymkode: 8a80a...94f

Det hjelper litt. Tar Cipralex  og Zyprexa.  Det går brukbart. Glad jeg har familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (12 minutter siden):

Jeg har prøvd tre ganger uten å lykkes. Glad for det nå. Vil ikke dø med smerte. Tok overdoser. Men for lite. Etter der har jeg gjort endringer. Sluttet med alkohol og begynt å trent å gå lange turer. Men har fremdeles  tunge stunder. Går på medisiner. 

Jeg har også prøvd et par ganger. Jeg tok poser over hodet da jeg prøvde. Men feigher ut dessverre. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mange det er som eier våpen i USA. Hadde vært rimelig enkelt å ende livet om man hadde våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må ta overdose med rett preparat og det er vanskelig om man ikke har tilgang til noe potent

Anonymkode: 84a30...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Tenk hvor mange det er som eier våpen i USA. Hadde vært rimelig enkelt å ende livet om man hadde våpen.

Det hadde ikke jeg ville med våpen. Tenk så stygg man ser ut etterpå og tenk på de som finner deg? 

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må ta overdose med rett preparat og det er vanskelig om man ikke har tilgang til noe potent

Anonymkode: 84a30...8a4

Det er derfor jeg ikke skal ta overdose når jeg skal gjøre det. Det er nesten umulig å dø av overdose. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det hadde ikke jeg ville med våpen. Tenk så stygg man ser ut etterpå og tenk på de som finner deg? 

 

Det er derfor jeg ikke skal ta overdose når jeg skal gjøre det. Det er nesten umulig å dø av overdose. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Det er det ikke, men man må vite hva man skal ta. Og det er jo ikke noe man deler. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (16 minutter siden):

Det er det ikke, men man må vite hva man skal ta. Og det er jo ikke noe man deler. 

Og så må man ha tilgang på medikamentet man vet virker, det har de færreste, lettest for helsefagarbeidere i ulike stillinger 

Anonymkode: 84a30...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og så må man ha tilgang på medikamentet man vet virker, det har de færreste, lettest for helsefagarbeidere i ulike stillinger 

Anonymkode: 84a30...8a4

Ja, det må man jo. Uansett. Ikke noe å diskutere videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og så må man ha tilgang på medikamentet man vet virker, det har de færreste, lettest for helsefagarbeidere i ulike stillinger 

Anonymkode: 84a30...8a4

Jeg har tatt for mye piller (ikke overdose, bare 2 piller for mye) og jeg fikk ikke til å svelge en gang det var veldig ubehagelig så jeg ville aldri tatt overdose for å dø for det tror jeg e veldig vondt. Jeg syns noen poser over hodet høres mer smertefritt ut. Det er vel det som blir omtalt som kvelning. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tatt for mye piller (ikke overdose, bare 2 piller for mye) og jeg fikk ikke til å svelge en gang det var veldig ubehagelig så jeg ville aldri tatt overdose for å dø for det tror jeg e veldig vondt. Jeg syns noen poser over hodet høres mer smertefritt ut. Det er vel det som blir omtalt som kvelning. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Jeg tror ikke det er lov til å diskutere selvmords-metoder her.

Anonymkode: 8a80a...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har tatt for mye piller (ikke overdose, bare 2 piller for mye) og jeg fikk ikke til å svelge en gang det var veldig ubehagelig så jeg ville aldri tatt overdose for å dø for det tror jeg e veldig vondt. Jeg syns noen poser over hodet høres mer smertefritt ut. Det er vel det som blir omtalt som kvelning. 

Anonymkode: 89aad...2d6

Du undervurderer hvor smertefullt det er å kveles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Du undervurderer hvor smertefullt det er å kveles. 

Man besvimer jo raskt? 

Anonymkode: 89aad...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man besvimer jo raskt? 

Anonymkode: 89aad...2d6

Går ikke videre inn på det, men nei. Det er ikke en enkel greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Du undervurderer hvor smertefullt det er å kveles. 

Undervurderer, mener du vel? 

Anonymkode: d52b4...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Undervurderer, mener du vel? 

Anonymkode: d52b4...86c

Jeg skrev jo undervurderer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...