Gå til innhold

Du som har vært suicidal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Man bør slutte å diskutere metoder som @Glitter sier. Ellers blir det rapportert, og posten fjernet. 

Ja. Og jeg følte kanskje mine svar var over streken også. Så derfor sa jeg at jeg ikke ville svare mer. :) Det er ikke det man trenger å diskutere når man har det tøft. Det er hvordan håndtere det vonde. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (19 minutter siden):

Ja. Og jeg følte kanskje mine svar var over streken også. Så derfor sa jeg at jeg ikke ville svare mer. :) Det er ikke det man trenger å diskutere når man har det tøft. Det er hvordan håndtere det vonde. 

Synes det er ugreit å bli pushet på sine grenser. Fint du hentet deg så fint inn, dessuten så trenger man ikke være så utleverende for Anonyme som oppretter tråder her. De spør om så mye rart uten å bidra selv.

Kanskje DOL blir litt mer ryddig hvis vi ikke hiver oss på😅 (Meg selv inkludert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Synes det er ugreit å bli pushet på sine grenser. Fint du hentet deg så fint inn, dessuten så trenger man ikke være så utleverende for Anonyme som oppretter tråder her. De spør om så mye rart uten å bidra selv.

Kanskje DOL blir litt mer ryddig hvis vi ikke hiver oss på😅 (Meg selv inkludert).

Hehe ja sant. 😅 

Før hadde jeg ikke klart å hente meg inn sånn. Men man vokser jo. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Hehe ja sant. 😅 

Før hadde jeg ikke klarer å hente meg inn sånn. Men man vokser jo. :)

Er veldig gøy å se endringene hos deg, stas rett og slett. Lagde meg profil her i sommer, og da så livet annerledes ut. Heier på deg 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Er veldig gøy å se endringene hos deg, stas rett og slett. Lagde meg profil her i sommer, og da så livet annerledes ut. Heier på deg 👏👏👏

Takk. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mistet en i nær familie i fjor. Det var ikke selvmord, men et uventet og brått dødsfall. 
Det som er helt sikkert 100% er at vi som sitter igjen har et åpent sår i hjertet resten av livet. 
Dette er en smerte jeg unner ingen. Jeg har hatt lange sykmeldinger og har nesten ikke fungert. 
Å sørge over et tap er så vondt at det ikke kan beskrives. Jeg måtte få psykologhjelp. 
En jeg gikk på skole med tok sitt eget liv for ikke lenge siden. 
Familien er knust og de sliter psykisk. 
Når folk tar livet sitt har de syke tanker og de har det veldig vondt. 
De som sitter igjen er ødelagt for resten av livet. 

Anonymkode: 36eb2...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg mistet en i nær familie i fjor. Det var ikke selvmord, men et uventet og brått dødsfall. 
Det som er helt sikkert 100% er at vi som sitter igjen har et åpent sår i hjertet resten av livet. 
Dette er en smerte jeg unner ingen. Jeg har hatt lange sykmeldinger og har nesten ikke fungert. 
Å sørge over et tap er så vondt at det ikke kan beskrives. Jeg måtte få psykologhjelp. 
En jeg gikk på skole med tok sitt eget liv for ikke lenge siden. 
Familien er knust og de sliter psykisk. 
Når folk tar livet sitt har de syke tanker og de har det veldig vondt. 
De som sitter igjen er ødelagt for resten av livet. 

Anonymkode: 36eb2...3bb

Signerer denne. Jeg har mistet en nær venn til selvmord. 

Tanken om at de rundt får det bedre om en er borte er blank løgn. De rundt får det mye, mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...