Gjest susanne Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg ønsker å gå ned 7 kilo nå før sommerferien begynner. Jeg er altså 154cm høy og veier 52 kilo, men er rett og slett ikke så flink til å slanke meg. Prøver å spise sunt, men får pluttselige spisekick, der jeg bare MÅ ha godter.. Derfor har jeg problemer med å slanke meg. Jeg har selv prøvd å sette opp en "matplan" der jeg skal forsøke å spise sunnest mulig. Jeg drikker aldri brus, spiser ikke smør på brødskiver og spiser endel grønt og frukt. Det jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med er dette med maten. Vil ikke senke forbrenningen så spiser jeg nok? Frokost kl 07.30: to grove knekkebrød med mager leverpostei. Grønn te uten sukker. mellom måltid kl 10.15: et eple lunsj kl 1200: to grove knekkebrød med mager leverpostei, salatblader mellommåltid klokken 1400: en banan/appelsin middag klokken 16.30: en potet, litt kjøtt/fisk, masse grønnsaker. kvelds: 3 smågodtting( 100kcal) kanskje en gulrot? Jeg drikker ikke melk fordi jeg blir kvalm av smaken. Det samme med sjokomelk, men tar kalktabletter, multivitaminer og krom. Jeg har gym 2 timer i uka, sykler til og fra skolen hver dag(tilsammen 4 km) og jogger 2-3 ganger i uka 30 min pr gang i moderat tempo. tar også mageøvelser på egenhånd. Med denne dietten, og denne treningsmengden, har jeg mulighet til å gå ned ca 1 kg pr uke da? Vil liksom nå målet mitt før 21 juni, og må vite om dette er riktig måte å gå frem på. Begynner "slankekuren" på mandag, og er veldig motivert. Har det noe betydning med de 3 smågodtingene jeg spiser hver kveld? Må rett og slett ha litt sukker i meg, ellers ender det med spisekick. Håper noen kan svare meg på disse spørsmålene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slankeren Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei!! Ser ut til at du spiser altfor lite!!! Sjekk denne linken for tips på hvor mye du bør spise pr. dag! http://www.greteroede.no/hvaspiservi/articles/artid211.html Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.