AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 Skrevet 25. februar 2024 Jeg har nettopp lastet ned lifesum for å registrer alt av kalorier jeg spiser og drikker, og fikk nettopp en e-post der jeg kan få 50% rabatt på premium medlemsskap og lurer derfor på om det er verdt pengene? Man kan velge mellom 1 måned, 3 måneder eller 12 måneder. 1 måned koster normalt 149 kr pr måned og nå får man det for 74,50 kr med 50% rabatt. Og velger man 12 måneder for 41,62 kr i måneden (altså 499,50 kr for 1 år til sammen). Noen som har erfaring med lifesum premium? Er det verdt pengene i forhold til gratis versjonen? Det er jo det å legge til maten og regne ut kalorier som er viktigst for meg egentlig og det får jeg jo i gratis versjonen... Anonymkode: 8eb7a...06c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 Skrevet 25. februar 2024 Jeg er helt avhengig av den, av premium versjonen. Jeg husker faktisk ikke lenger hva som er i basicen. Men jeg mener myfitnesspal fungerer på samme måte? Anonymkode: 48c22...93d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.