AnonymBruker Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Glitter skrev (13 timer siden): Egentlig ikke da slik jeg ser det så er det ikke å tulle med kjemien hvis det gjenoppretter noe til det normale eventuelt det akseptable. Det er jo ikke slik at du ville fått (sannsynligvis) virkning av Litium. Men jeg som har de problemene jeg har, får veldig god virkning av Litium. Litium er jo en sterk medisin med mange bivirkninger både på kort og lang sikt. Men for meg som faktisk trengte den medisinen så gjenopprettet den meg. Til å bli slik jeg egentlig er. Sånn kan det være med (godkjente) medisiner. At enten får man bare bivirkninger eller så får man virkningen man trengte for de problemene mak hadde. Må man ta lav dose ap over litt tid før det evt gjenoppretter og har den effekten? Anonymkode: 4471a...d6f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479085-hva-er-tryggest-%C3%A5-bruke-for-s%C3%B8vn/page/2/#findComment-4253083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.