Gå til innhold

Vanskelig å møte behandler igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde en vanskelig time med behandler sist, hvor jeg følte meg avvist. Jeg har vært fortvilet og lei meg etter den timen. Nå har jeg time igjen om noen dager, og jeg har sånn angst for å møte personen igjen. Jeg vil bare droppe hele greia, trekke dyna over hodet og prøve å stenge alt det vonde ute. Noen andre som har opplevd noe liknende og hvordan løste dere det? 

Anonymkode: 59533...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal møte vedkommende ved å adressere det som skjedde. For å gjøre det litt enklere for deg selv kan du godt skrive ned noen punkter/tekst på et ark som du leser fra når du er der. Det viktigste er ikke hvordan du gjør det, men at du tar tak i det. Det kan utvilsomt oppleves ubehagelig, men du dør heldigvis ikke av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg hadde en vanskelig time med behandler sist, hvor jeg følte meg avvist. Jeg har vært fortvilet og lei meg etter den timen. Nå har jeg time igjen om noen dager, og jeg har sånn angst for å møte personen igjen. Jeg vil bare droppe hele greia, trekke dyna over hodet og prøve å stenge alt det vonde ute. Noen andre som har opplevd noe liknende og hvordan løste dere det? 

Anonymkode: 59533...e3a

Jeg har ikke opplevd å kjenne meg avvist, men jeg har opplevd å kjenne på skam etter å ha vært i terapitime. Jeg tvinger meg til å møte til timene selv om det er vanskelig. 

Anonymkode: 1913e...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet behandler at du følte deg avvist? Ble det en greie før du dro? Og er du redd du skal oppleve det igjen? 
Du kan fint si at du kjente deg avvist på sist time og at det skapte usikkerhet og uro i deg. 
 

Anonymkode: d8643...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...