Gå til innhold

Usikker moderering?


bibben

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja jeg tenkte med fullt navn og tittelen psykiater men det er jo ikke sikkert han vil det selv heller. 

Da blir det jo en slags ansettelse, noe som medfører utgifter og mye annet styr for Egmont

Anonymkode: 633b1...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da blir det jo en slags ansettelse, noe som medfører utgifter og mye annet styr for Egmont

Anonymkode: 633b1...2da

Han har jo vært her gratis som kupton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Han har jo vært her gratis som kupton. 

Men han fikk vel betaling før for 15 svar i måneden.  Selv om han svarte på mange flere spørsmål enn det han var betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Dorthe skrev (2 minutter siden):

Men han fikk vel betaling før for 15 svar i måneden.  Selv om han svarte på mange flere spørsmål enn det han var betalt for.

Ok det visste jeg ikke, det viser jo at han strakk seg langt for å hjelpe. Han er nok et fint menneske som bare vil hjelpe folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Ok det visste jeg ikke, det viser jo at han strakk seg langt for å hjelpe. Han er nok et fint menneske som bare vil hjelpe folk. 

Hva med oss andre som sitter he rå svarer innlegg etter innlegg er ikke vi også fine mennesker eller er det kun dersom man er lege man er et fint menneske? 

Anonymkode: 1b15b...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med oss andre som sitter he rå svarer innlegg etter innlegg er ikke vi også fine mennesker eller er det kun dersom man er lege man er et fint menneske? 

Anonymkode: 1b15b...ca0

Jo det er mange fine og omtenksomme mennesker her inne, men nå gjalt nå dette kupton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva med oss andre som sitter he rå svarer innlegg etter innlegg er ikke vi også fine mennesker eller er det kun dersom man er lege man er et fint menneske? 

Anonymkode: 1b15b...ca0

Det er ikke slik at om man kaller èn person for et fint menneske, så betyr det at bare leger kan være fine mennesker. Det var jo en rar tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (19 timer siden):

Ja jeg tenkte med fullt navn og tittelen psykiater men det er jo ikke sikkert han vil det selv heller. 

Det er visse krav som må oppfylles om vi i det heletatt skulle vurdert å ha noen frivillig her offisielt og dette måtte da blitt utarbeidet først. Når det gjelder hvem som sitter bak hvert brukernavn er det noe vi heller ikke kan bekrefte og det måtte derfor vært helt offisielt og åpent, samt med info om erfaring/autorisasjon/utdanning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Skrevet (endret)
Admin skrev (6 minutter siden):

Det er visse krav som må oppfylles om vi i det heletatt skulle vurdert å ha noen frivillig her offisielt og dette måtte da blitt utarbeidet først. Når det gjelder hvem som sitter bak hvert brukernavn er det noe vi heller ikke kan bekrefte og det måtte derfor vært helt offisielt og åpent, samt med info om erfaring/autorisasjon/utdanning. 

Ja det var sånn jeg tenkte det, helt åpent...sånn det var før. At det sto han var psykiater og informasjon om det. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det var sånn jeg tenkte det, helt åpent...

Det er ikke noe jeg kan bestemme alene, men som må tas høyere opp. Basert på tidligere ansatte så vet jeg det har vært krav om full autorisasjon, utdanning og faglig oppdatert, så dette ville nok også blitt satt som krav nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Admin skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noe jeg kan bestemme alene, men som må tas høyere opp. Basert på tidligere ansatte så vet jeg det har vært krav om full autorisasjon, utdanning og faglig oppdatert, så dette ville nok også blitt satt som krav nå. 

Det sto jo det før, at han var psykiater og hvor han jobbet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det sto jo det før, at han var psykiater og hvor han jobbet. 

Det er sikkert grunner til at Kupton har valgt å hete Kupton framfor sitt virkelige navn.

Kanskje f.eks. for å unngå interessekonflikter eller forpliktelser som i et engasjement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
ISW skrev (11 minutter siden):

Det er sikkert grunner til at Kupton har valgt å hete Kupton framfor sitt virkelige navn.

Kanskje f.eks. for å unngå interessekonflikter eller forpliktelser som i et engasjement.

Ok. Det var bare en tanke, han brukte jo sitt virkelige navn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ok. Det var bare en tanke, han brukte jo sitt virkelige navn før. 

Skjønner du ikke at han da hadde en avtale med Egmont/DOL og fikk betalt for det, avtalen er nå utgått og av flere grunner som er forklart i denne tråden kan han dermed ikke fremstå som psykiater her inne. Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Skjønner du ikke at han da hadde en avtale med Egmont/DOL og fikk betalt for det, avtalen er nå utgått og av flere grunner som er forklart i denne tråden kan han dermed ikke fremstå som psykiater her inne. Er det så vanskelig å forstå?

De kan jo lage en ny avtale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
stjernestøv skrev (26 minutter siden):

De kan jo lage en ny avtale? 

Det er nok grunner fra begge sider til at det ikke blir noe av, det er også godt beskrevet i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er nok grunner fra begge sider til at det ikke blir noe av, det er også godt beskrevet i tråden. 

Ok. Det er syns da. DOL hadde jo tjent på å ha en psykiater her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Det er syns da. DOL hadde jo tjent på å ha en psykiater her. 

Det hadde de! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...