Gå til innhold

Har du kvinnelig eller mannlig behandler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hva foretrekker du? Jeg har kvinnelig og føler meg tryggest med det.

Anonymkode: 7837a...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Er jo nesten bare kvinner som jobber som behandlere, så hva ellers?

Har aldri hatt en mannlig behandler i psykiatrien, bare èn psykiater jeg hadde en liten periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Både sykepleieren og psykiateren er menn, jeg syns det er helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Er jo nesten bare kvinner som jobber som behandlere, så hva ellers?

Har aldri hatt en mannlig behandler i psykiatrien, bare èn psykiater jeg hadde en liten periode.

Sier du det? Jeg ser flere menn på dps'en her jeg bor.

Anonymkode: 7837a...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg har møtt kvinnelig helsepersonell, og bortsett fra en lege som var ufyselig der og da pluss den merkeligste psykologen jeg har vært borti, så har alle vært veldig allrighte. 

Men nå stoler jeg likevel mest på menn. Jeg foretrekker dem fordi de er mest tydelige og saklige. De overdriver ikke omsorgsbiten heller, men nå er det jo mitt "problem" at jeg ikke er så begeistret for sånn veldig medfølelse da. Sympati ja, det er ok. Men det må være ryddig og ikke for føldomt.

Menn snakker ikke så mye heller 😀 de stiller ikke så mange spørsmål. 

Min psykolog var mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har møtt kvinnelig helsepersonell, og bortsett fra en lege som var ufyselig der og da pluss den merkeligste psykologen jeg har vært borti, så har alle vært veldig allrighte.