AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Hvor får man kjøpt billigst krydder i pose? Jeg har sett at de selger krydder i pose på både f.eks Søstrene Grene og Normal. Men hvor er det egentlig billigst? Får man kanskje kjøpt krydder i pose på noen innvandrerbutikker? Anonymkode: 9019c...c67 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor får man kjøpt billigst krydder i pose? Jeg har sett at de selger krydder i pose på både f.eks Søstrene Grene og Normal. Men hvor er det egentlig billigst? Får man kanskje kjøpt krydder i pose på noen innvandrerbutikker? Anonymkode: 9019c...c67 Min lokale innvandrersjappe selger noe krydder i 100-gramsposer til 25,- pr. pose. 0 Siter
Ekstra Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Ekstra skrev (26 minutter siden): Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker. Gjør man? I "min" butikk har de fint lite grønnsaker, men massevis av andre ting så det blir ikke riktig her. Men jeg lurer alltid på hvorvidt det er i nærheten av innafor med uttrykket "Innvandrerbutikk" når jeg bruker det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Jeg kjøper chillipaste, ingefærpaste og hvitløkpaste i min forretning. Og verandablomster om våren. De har dessverre ikke billig krydder. Og ingen delikatesseavdeling hvor man kan kjøpe oliven og fetaost i løs vekt. De har et stor utvalg av søt, kondensert melk, tomatpure og andre fine varer. Så krydder blir kjøpt på Normal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Hvorfor kaller man det "innvandrerbutikk"? Er ikke det rasitisk, litt som man snakket om "jødesjapper" før krigen? Anonymkode: 23bc8...fae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 Lillemus skrev (6 timer siden): Min lokale innvandrersjappe selger noe krydder i 100-gramsposer til 25,- pr. pose. Det høres jo billig ut! Ekstra skrev (6 timer siden): Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker. Åja, da skal jeg sjekke den lokale "innvandrerbutikken" Dorthe skrev (1 time siden): Jeg kjøper chillipaste, ingefærpaste og hvitløkpaste i min forretning. Og verandablomster om våren. De har dessverre ikke billig krydder. Og ingen delikatesseavdeling hvor man kan kjøpe oliven og fetaost i løs vekt. De har et stor utvalg av søt, kondensert melk, tomatpure og andre fine varer. Så krydder blir kjøpt på Normal. Åja, paste har jeg aldri tenkt på å kjøpe men det høres jo lurt ut så takk for tipset. Skal sjekke ut Normal. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kaller man det "innvandrerbutikk"? Er ikke det rasitisk, litt som man snakket om "jødesjapper" før krigen? Anonymkode: 23bc8...fae Oj, det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Jeg beklager så fall, det var absolutt ikke ment rasistisk. Anonymkode: 9019c...c67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.