Dobusky Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 hei! jeg er ei jente på 21 år som til sommeren kommer til ha en jobb hvor jeg må gå mye, dvs ca 2 mil om dagen i 2,5 til 3 mnd. Er det noe spesielt jeg må tenke på, rent bortsett fra å drikke mye og ha gode sko? Noe jeg må tenke på å få i meg av proteiner eks? Går i gjennomsnitt 5-8 km om dagen til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kafkeren Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg er veldig, veldig nysgjerrig. Hvilken jobb gjør at du må gå to mil om dagen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metronom Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg er veldig, veldig nysgjerrig. Hvilken jobb gjør at du må gå to mil om dagen?? Jeg vet ikke hva slags jobb det er Dobusky snakker om. Men både postbud, avisbud og folk som lever av å lufte andres hunder, er vel folk som går mye i løpet av en dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.