Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Er det det de vil? 

Jeg tror de ønsker å provosere, ja. I tillegg er de nok ganske opptatt av sex. Det er en ny verden for dem. Det er vulgært, men hvis du ser hele bildet så er det ganske kreativt.

Hvis noen på ramme alvor mener det er skadelig å se det bildet så er det dumt å trykke det i avisen. Uansett håper jeg ikke de maler over det nå. Det ville vært tragisk. Det er å ødelegge et kunstverk.

Kashmir-
Grendel skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de ønsker å provosere, ja. I tillegg er de nok ganske opptatt av sex. Det er en ny verden for dem. Det er vulgært, men hvis du ser hele bildet så er det ganske kreativt.

Hvis noen på ramme alvor mener det er skadelig å se det bildet så er det dumt å trykke det i avisen. Uansett håper jeg ikke de maler over det nå. Det ville vært tragisk. Det er å ødelegge et kunstverk.

Okay? 

Jeg trodde 18- åringer var ferdig med å provosere på den måten? 

Det syns jeg tyder på en slags utviklingsforstyrrelse. 

Det er ikke noe kunstverk. Jeg har sett "bedre" på trailere. Flere ganger 😀

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Okay? 

Det er et kuult bilde. Kunst er subjektit.

Anonymkode: ea6fe...096

Kashmir skrev (14 minutter siden):

Okay? 

Tydelig at noen fortsatt er viktig å provosere litt.

Noen mener visst at det er umoralsk å ha sex i doggy siden kvinnen ikke kan være aktiv nok. 

Annonse

Kashmir-
Grendel skrev (8 minutter siden):

Om jeg er imot all moral fordi jeg ikke vil fordømme sex bakfra? Nei.

Nei. Moral er veldig viktig syns jeg. Det holder oss i sjakk. Det er ikke umoralsk å ha sex uavhengig av stilling. Det er  umoralsk å fremstille det som at kvinner er passive og overgitt menn. Med shoker"smykke"

Det er uansett interessant å se hva dere menn skriver her.

AnonymBruker
Kashmir skrev (35 minutter siden):

Nei. Moral er veldig viktig syns jeg. Det holder oss i sjakk. Det er ikke umoralsk å ha sex uavhengig av stilling. Det er  umoralsk å fremstille det som at kvinner er passive og overgitt menn. 

Finnes nok av kvinner som liker dette. Er de umoralske også?

Anonymkode: ea6fe...096

Kashmir skrev (6 timer siden):

Nei. Moral er veldig viktig syns jeg. Det holder oss i sjakk. Det er ikke umoralsk å ha sex uavhengig av stilling. Det er  umoralsk å fremstille det som at kvinner er passive og overgitt menn. Med shoker"smykke"

Det er uansett interessant å se hva dere menn skriver her.

Jeg tror saken er at bildet er vulgært og at folk blir pinlig berørt av å se avbildning av sex i stort format offentlig. Så finner man på en forklaring på hvorfor det er umoralsk.

For 100 år siden ville man sagt at bildet inspirerte til løsaktig oppførsel og kunne føre ungdom i uløkka. Nå kaller man det "kvinnediskriminering" og finner en ad hoc forklaring: "Hun er passiv mottaker". Man kunne like lett tolket det som kvinnediskriminering om det var hun som var aktiv og dermed gjorde "tjenester" for mannen.

Choker-smykke er et nytt begrep for meg, men hvis andre lurer så er det helt uskyldig:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Choker

Endret av Grendel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...