Gå til innhold

Nedtrapping Zoloft


Seroxat

Anbefalte innlegg

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen med Zoloft fra 50 mg til 25 mg ila ei uke, eller kan jeg bare kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke, 50 mg i 3 1/2 uke. Setter pris på tilbakemelding❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seroxat skrev (52 minutter siden):

 

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen med Zoloft fra 50 mg til 25 mg ila ei uke, eller kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke, første uka 25 mg og 50 mg i 3 1/2 uke. Tror du jeg vil få seponeringssymptomer uansett valg? Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I følge reglene er det ikke tillatt og diskutere doser på DOL

Anonymkode: 275d4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I følge reglene er det ikke tillatt og diskutere doser på DOL

Anonymkode: 275d4...3bf

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Endret av Seroxat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (59 minutter siden):

ISW; hva tenker du? Bør jeg redusere dosen gradvis, eller kan jeg kutte tvert? Og  vil jeg få seponeringssymptomer uansett valg? Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxat skrev (1 time siden):

ISW; har du noeerfaringeller kunnskap om seponering? Bør jeg redusere dosen gradvis ila uka, eller kan jeg kutte tvert? Og  vil jeg få seponeringssymptomer uansett valg? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke.Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen som kan vite om du får seponeringssympteomer om du trapper ned eller slutter tvert.

Ta og snakk med legen din om at det valget han har gitt, stresser deg. Dere kan finne en løsning sammen.

Anonymkode: 275d4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (3 timer siden):

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen ila ei uke, eller kan jeg bare kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke.  Setter pris på tilbakemelding❤️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ingen som kan vite om du får seponeringssympteomer om du trapper ned eller slutter tvert.

Ta og snakk med legen din om at det valget han har gitt, stresser deg. Dere kan finne en løsning sammen.

Anonymkode: 275d4...3bf

Jeg forstår det, ønsker egentlig bare å vite erfaringer ang nedtrapping og seponering jeg. Jeg ser hva jeg gjør; om jeg trapper gradvis ned eller seponerer tvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (2 timer siden):

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen med Zoloft ila ei uke, eller kan jeg  kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke. Tror du jeg vil få seponeringssymptomer uansett valg? Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ønsker du at ISW skal velge for deg? Det virker sånn. 

Anonymkode: 275d4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ønsker du at ISW skal velge for deg? Det virker sånn. 

Anonymkode: 275d4...3bf

Tenker ikke det, men håper at ISW vil svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (Akkurat nå):

Tenker ikke det, men håper at ISW vil svare meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (Akkurat nå):

 

 

Seroxat skrev (Akkurat nå):

 

 

Seroxat skrev (1 minutt siden):

Valget tar jeg selv, men håper at ISW vil svare meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtrapping skal skje over lang tid. Det er ikke gjort på et6 blunk. Dette er alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
erik123 skrev (3 minutter siden):

Nedtrapping skal skje over lang tid. Det er ikke gjort på et6 blunk. Dette er alvorlig. 

Ja min mann måtte trappe ned over tre måneder, jeg har alltid sluttet brått på ap og han hadde en lav dose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste her anbefaler at du trapper ned på Zoloft og ikke slutter tvert.

Anonymkode: 275d4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...