Gå til innhold

Daner og usakligheter.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-
Babette skrev (1 time siden):

Det er ingen som forventer at du skal synes synd på folk som er forkjølet. Det tråden handlet om, var tips og råd for å bli kvitt en begynnende forkjølelse. Hvilket er et helt relevant tema på et helseforum.

Det var det tråden handlet om til tre sider endte med avsporing og brukerdebatt ihvertfall...

Aprops tema i denne tråden  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det var det tråden handlet om til tre sider endte med avsporing og brukerdebatt ihvertfall..

Ikke lek uskyldig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det var det tråden handlet om til tre sider endte med avsporing og brukerdebatt ihvertfall...

Aprops tema i denne tråden  

Det var det tråden handlet om til du mente tråden var så latterlig at den burde vært på humorforumet. Dette reagerte andre på, men det var ditt innlegg som skapte denne avsporingen

Nå har @Admin slettet dette innlegget ditt, så dermed kan jeg ikke dokumentere dette, men det skulle jeg ønske jeg kunne gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
slabbedask skrev (1 minutt siden):

Ikke lek uskyldig nå.

Jeg ga et svar ei stilte spørsmålstegn ved, og som jeg forklarte. Men vedkommende ga seg ikke med å "mene" mer om det samme, og gikk over til å mene om meg som bruker. Det var helt i tråd med det jeg skriver her 🙂 også at flere må blande seg. Kaos blir det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Kayia skrev (12 minutter siden):

Det var det tråden handlet om til du mente tråden var så latterlig at den burde vært på humorforumet. Dette reagerte andre på, men det var ditt innlegg som skapte denne avsporingen

Nå har @Admin slettet dette innlegget ditt, så dermed kan jeg ikke dokumentere dette, men det skulle jeg ønske jeg kunne gjort. 

Ja, du skulle vel fortsatt her også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg ga et svar ei stilte spørsmålstegn ved, og som jeg forklarte. Men vedkommende ga seg ikke med å "mene" mer om det samme, og gikk over til å mene om meg som bruker. Det var helt i tråd med det jeg skriver her 🙂 også at flere må blande seg. Kaos blir det.. 

Denne «ei» var meg. Du forsøkte å kommandere meg til å avslutte diskusjonen oss i mellom i forkjøla-tråden, og jeg svarte at jeg slutter når jeg vil og du slutter når du vil, og at jeg opplever at du rett som det er vil bestemme over andres argumentasjon, dialog, bidrag eller følelser. Jeg ba deg slutte med dette, hver og en bestemmer over sitt bidrag på åpne forum.

Men igjen- dette har Admin slettet så jeg får ikke dokumentert dette heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (16 minutter siden):

Here we go...

Ja du trodde kanskje du bare kunne få plante et feilaktig narrativ i roen og freden du, nå som sporene er ryddet av veien?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Kashmir skrev (37 minutter siden):

Jeg ga et svar ei stilte spørsmålstegn ved, og som jeg forklarte. Men vedkommende ga seg ikke med å "mene" mer om det samme, og gikk over til å mene om meg som bruker. Det var helt i tråd med det jeg skriver her 🙂 også at flere må blande seg. Kaos blir det.. 

I'm innocent - Imgflip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (39 minutter siden):

Denne «ei» var meg. Du forsøkte å kommandere meg til å avslutte diskusjonen oss i mellom i forkjøla-tråden, og jeg svarte at jeg slutter når jeg vil og du slutter når du vil, og at jeg opplever at du rett som det er vil bestemme over andres argumentasjon, dialog, bidrag eller følelser. Jeg ba deg slutte med dette, hver og en bestemmer over sitt bidrag på åpne forum.

Men igjen- dette har Admin slettet så jeg får ikke dokumentert dette heller. 

main-qimg-d10303268d0b95178487d41c83c6d3bb-lq

Anonymkode: 6d176...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

main-qimg-d10303268d0b95178487d41c83c6d3bb-lq

Anonymkode: 6d176...f00

Jeg skjønner ikke i hvilken retning du sender denne. Du må nok legge til en forklaring om jeg skal forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (På 23.3.2024 den 13.38):

Er du alltid sånn at hvis noen opplever noe vondt eller negativt, så stiller du først spørsmål om deres oppfatning/ opplevelse? 

Gaslighting much? ( vær forsiktig med dette hvis du har barn )

 

Kashmir skrev (På 22.3.2024 den 19.16):

Hvorfor er damer mer opptatt av person enn sak? 

Det går an å være ( hardt ) uenig med menn ( snakker ikke forhold ) og de holder seg til sak. 

Mens damer har jeg STERKT inntrykk av går mer på person som : du er. Du bør. Du gjør alltid og du gjør aldri. Så sykt mange hersketeknikker istedenfor å skrive saklig. 

Hva er egentlig årsaken? 

Og en annen ting, ikke MINST: har du vært hardt uenig med en dame, så er det liksom utilgivelig. 

Menn kan absolutt bli preget, men de snakker likevel sak neste gang!

Hva er greia her? 

Kanskje du rett og slett bare skal svare på dette spørsmålet selv?

Har har du ett innlegg til meg hvor du går rett på meg som person og bruker hersketeknikker for å fortelle meg at jeg mener feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (18 minutter siden):

 

Kanskje du rett og slett bare skal svare på dette spørsmålet selv?

Har har du ett innlegg til meg hvor du går rett på meg som person og bruker hersketeknikker for å fortelle meg at jeg mener feil...

Det er lettere og se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget

Anonymkode: 27749...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Lady HM skrev (22 minutter siden):

 

Kanskje du rett og slett bare skal svare på dette spørsmålet selv?

Har har du ett innlegg til meg hvor du går rett på meg som person og bruker hersketeknikker for å fortelle meg at jeg mener feil...

Det er en veldig stor forskjell på et spørsmål og en påstand. 

Alkurat som når du hevder jeg "kommanderte" deg til å avslutte en diskusjon, når det jeg i realiteten gjorde var å spørre deg om vi kunne legge "saken" død.

Og nå gidder jeg okke mer. Jeg klarer ikke kommunisere med enkelte her da jeg oppfatter at det er null vilje og null forutsetninger for øvrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

 

Alkurat som når du hevder jeg "kommanderte" deg til å avslutte en diskusjon, når det jeg i realiteten gjorde var å spørre deg om vi kunne legge "saken" død.

Og nå gidder jeg okke mer. Jeg klarer ikke kommunisere med enkelte her da jeg oppfatter at det er null vilje og null forutsetninger for øvrig!

Nå får du holde orden på brukerne du krangler med, for jeg har aldri hevdet (eller ment) at du har kommandert meg til å avslutte noen diskusjon.
Og til det siste avsnittet ditt: Akkurat det samme tenker jeg om deg - og det viser jo bare at du ikke hadde noen gode argumenter da jeg viste deg hvordan du selv oppfører deg, men lager et innlegg om "hvor vanskelig det er å diskutere med kvinner". Du er ikke den beste til å se saker fra et annet perspektiv selv - men du ELSKER å fortelle folk at de tar feil! "NULL FORUTSETNINGER, er du KLAR over hvor jævla frekk du er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er en veldig stor forskjell på et spørsmål og en påstand. 

Alkurat som når du hevder jeg "kommanderte" deg til å avslutte en diskusjon, når det jeg i realiteten gjorde var å spørre deg om vi kunne legge "saken" død.

Og nå gidder jeg okke mer. Jeg klarer ikke kommunisere med enkelte her da jeg oppfatter at det er null vilje og null forutsetninger for øvrig!

Du kan ikke i fullt alvor mene at det er ok å skrive følgende til Lady HM:

"  Kashmir skrev (På 23.3.2024 den 13.38): Er du alltid sånn at hvis noen opplever noe vondt eller negativt, så stiller du først spørsmål om deres oppfatning/ opplevelse? Gaslighting much? ( vær forsiktig med dette hvis du har barn )"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
frosken skrev (4 minutter siden):

Du kan ikke i fullt alvor mene at det er ok å skrive følgende til Lady HM:

"  Kashmir skrev (På 23.3.2024 den 13.38): Er du alltid sånn at hvis noen opplever noe vondt eller negativt, så stiller du først spørsmål om deres oppfatning/ opplevelse? Gaslighting much? ( vær forsiktig med dette hvis du har barn )"

 

Jeg syns det er skikkelig dårlig når noen kommer med en problemstilling hvor de opplever at de blir møtt negativt/ stygt, og første respons er "fordi du gjorde noe dunt?"  Det er ikke greit, og det er som å si "det var muligens deg eller din skyld" 

Og det er skadelig å møte spesielt barn på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er gaslightning?

 

Anonymkode: 24c56...e44

Det er å så tvil om andres opplevelse av noe, og hentyde eller påstå at det er de det er noe feil med. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg syns det er skikkelig dårlig når noen kommer med en problemstilling hvor de opplever at de blir møtt negativt/ stygt, og første respons er "fordi du gjorde noe dunt?"  Det er ikke greit, og det er som å si "det var muligens deg eller din skyld" 

Og det er skadelig å møte spesielt barn på den måten. 

Du synes det er bedre at du svarer andre i tråden kjipt? Jeg synes det er veldig lite samsvar mellom hva du ønsker at andre skal gjøre på forum og det du velger å gjøre selv. Vanskelig å forstå valgene dine.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...