Gå til innhold

Daner og usakligheter.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-
Skrevet (endret)
frosken skrev (8 minutter siden):

Du synes det er bedre at du svarer andre i tråden kjipt? Jeg synes det er veldig lite samsvar mellom hva du ønsker at andre skal gjøre på forum og det du velger å gjøre selv. Vanskelig å forstå valgene dine.
 

Her er det ulike brukere med og uten ulike utfordringer, og ikke minst er det forskjellige personer her. Noen blir som vann og olje, noen irriterer og noen kommuniserer man bedre med. Noen blir fortere krenket og noen legger aldri ting bak seg, mens andre er mer tykkhudet og glemmer mer fra diskusjon til diskusjon uansett om den blir opohetet. Alle gjør feil en og annen gang her. 

Når man får så mye mot en bruker at en benytter enhver anledning til å "kritisere" og dra inn alt personen har gjort hver gang i ny tråd, så syn jeg det er bedre å ignorere fremfor å få ut guffe så fort man ser "en anledning" 

Du trenger ikke å forstå valgene mine, og selv om du ikke gjør det så betyr det heller ikke at du og andre må alliere dere for å fremsette "kritikk" og kritikk mot en bruker heller. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (15 minutter siden):

Her er det ulike brukere med og uten ulike utfordringer, og ikke minst er det forskjellige personer her. Noen blir som vann og olje, noen irriterer og noen kommuniserer man bedre med. Noen blir fortere krenket og noen legger aldri ting bak seg, mens andre er mer tykkhudet og glemmer mer fra diskusjon til diskusjon uansett om den blir opohetet. Alle gjør feil en og annen gang her. 

Når man får så mye mot en bruker at en benytter enhver anledning til å "kritisere" og dra inn alt personen har gjort hver gang i ny tråd, så syn jeg det er bedre å ignorere fremfor å få ut guffe så fort man ser "en anledning" 

Du trenger ikke å forstå valgene mine, og selv om du ikke gjør det så betyr det heller ikke at du og andre må alliere dere for å fremsette "kritikk" og kritikk mot en bruker heller. 

Jeg vet ikke hvem du mener benytter enhver anledning til å kritisere deg, jeg gjør det i alle fall ikke. Og jeg er heller ikke i allianse med noen som helst, men det var kanskje ikke meg du henviste til?

Vi trenger ikke å diskutere dette mer, men jeg skulle ønske at du valgte å gjøre ting litt annerledes. Det er fint at noen har energi til å starte nye tråder og være aktive i forumet, men vi alle trenger å bruke våre mentaliseringsevne også her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hvem du mener benytter enhver anledning til å kritisere deg, jeg gjør det i alle fall ikke. Og jeg er heller ikke i allianse med noen som helst, men det var kanskje ikke meg du henviste til?

Vi trenger ikke å diskutere dette mer, men jeg skulle ønske at du valgte å gjøre ting litt annerledes. Det er fint at noen har energi til å starte nye tråder og være aktive i forumet, men vi alle trenger å bruke våre mentaliseringsevne også her inne. 

Nei, det var ikke deg jeg siktet til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Nei, det var ikke deg jeg siktet til. 

 

Hvem er det egentlig du sikter til?

Anonymkode: 27749...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare slettet dette jeg, siden jeg ikke orker å diskutere mer med denne brukeren.

Endret av Lady HM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...