Gå til innhold

Hva er ditt beste råd for hvordan å komme seg ut av depresjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Lady HM skrev (1 minutt siden):

Min lege forklarte det ganske fint for meg

I så fall har du en god lege, og gode folk rundt deg. Ikke alle har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lady HM skrev (1 time siden):

 

Min lege forklarte det ganske fint for meg den gangen jeg var skikkelig syk og ikke ville begynne med medisiner. "Du er nå nede i et så dypt hull at du ikke klarer å se over kanten for å innse at det faktisk er en mulighet til å bli bedre og at det har noe for seg å legge inn en innsats selv, for du føler at det ikke er noen vits. AD hjelper meg med å karre deg opp til kanten, slik at du ser over den og at det er en framtid verdt å jobbe mot".

Ja ikke sant…! Hjalp det deg da?

Anonymkode: 996d0...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja ikke sant…! Hjalp det deg da?

Anonymkode: 996d0...945

Ja, det gjorde det, men jeg hadde en engangshendelse altså - ikke noe tilbakevendende kompliserte greier så jeg var vel også ganske heldig i utgangspunktet i forhold til mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (23 minutter siden):

Ja, det gjorde det, men jeg hadde en engangshendelse altså - ikke noe tilbakevendende kompliserte greier så jeg var vel også ganske heldig i utgangspunktet i forhold til mange andre.

Min første sånn her ppplevelse og. Men satt seg skikkelig og finner ikke veien ut da

Anonymkode: 996d0...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skogbrann
psykedeliker skrev (6 timer siden):

Jeg foreslo en gang at pasientene burde hatt en boksesekk til å denge løs på. Da fikk jeg til svar at det skulle de ansatte hatt også.

Avdelingen jeg befinner seg på har nettopp det, en boksesekk til pasientene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (11 timer siden):

Ja, det gjorde det, men jeg hadde en engangshendelse altså - ikke noe tilbakevendende kompliserte greier så jeg var vel også ganske heldig i utgangspunktet i forhold til mange andre.

Føler d er skummelt å begynne på medisin / hva skjer om man slutter igjen lkmsom 

og så redd for endra personlighet (den er jo allerede endra  og ødelagt da men)

Anonymkode: 996d0...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...