Gå til innhold

Tipper dere Lotto?


Everybody

Anbefalte innlegg

Kashmir-
Martine skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg kan skjønne litt hva du mener. Den frihetsfølelsen minner meg om når jeg tar på meg sekken og drar på langtur i marka.  Jeg trenger bare å ta hensyn til meg selv og det lille jeg har, og kan forflytte meg akkurat hvor og når jeg vil. Er jeg på riktig spor? 

Det føles sånn! Jeg fikk skikkelig god følelse av det du skrev! Sånn : jeg har det jeg trenger og kan forflytte meg hvor jeg vil! 

Du gjorde dagen min litt der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Det vinner jo folk hver uke, så det er jo en sannsynlighet for å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (7 minutter siden):

Nei. Jeg mener Lotto er opium for folket.

Lotto er frustrerende, så liten sjanse, men en av få muligheter til å veldig usannsynlig å bli rik.

Det som følger med Lotto er drømmen om å vinne pg å kose seg med å tenke på hva man skulle gjort. Du betaler for en drøm.

Anonymkode: 75f08...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Jeg har tippet denne uka, for 100kr. Litt gøy å være med når det er ekstra trekninger.   Regner ikke med å vinne, men det hadde vært gøy. Er stort sett bare med når det er ekstra trekninger.  Det hender også at jeg kjøper flaxlodd, men de gir jeg til datteren.  Det synes nemlig hun er litt gøy.  

Selv har jeg god plass på kontoen og det hadde vært en trygghet å hatt en stor slump der.  Hadde jeg vunnet mye, så hadde jeg nok mest sannsynlig gitt mye til datteren. Noe jeg synes hadde vært kjempe hyggelig å kunne gjøre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotto er nærmest å betrakte som «frivillig skatt» – dømt til å være et underskuddsforetagende for de aller, aller fleste. Men jeg slenger likevel inn in 5-ukers innimellom - det er ufarlig og jeg har råd til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody

I morgen, påskeaften så er det supertrekning i lotto. 44 nye millionærer som får 1 million hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Skrevet (endret)

Jeg som trodde jeg skulle være en av de 45 vinnerne i kveld. Hvorfor har ingen ringt meg enda?

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Noen som vant i kveld?

Jeg vant millionen 

Anonymkode: e51c7...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vant millionen 

Anonymkode: e51c7...212

Serr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Serr?

Nei 

Anonymkode: e51c7...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tipper ikke, så vinner heller ikke.

Men fy sørn så deilig det hadde vært å vunnet 1 mill. Trenger faktisk ikke mer. 
da hadde jeg kunne betalt ned siste rest av boliglånet og reist på en fin ferie. 
Synes det er altfor store premier. Ingen trenger 45 mill. 
hadde 45 personer vunnet 1 mill hver hadde vært bedre 

Anonymkode: fb058...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (3 timer siden):

Noen som vant i kveld?

Haha! Vant faktisk 100kr, på fem rette. Det er nik det største antall rette jeg har hatt i Lotto 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...