psykedeliker Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april farløs skrev (1 time siden): Håper dere har fått sovet godt/nok, hvis ikke håper jeg at dere kan ligge å slappe av i dag med vinduet på gløtt. Med utgangspunkt i en stabil kunnskapsberedskap kommuniseres virkemidlene parallelt med en mer effektiv og hensiktsmessig ressursbruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (40 minutter siden): Med utgangspunkt i en stabil kunnskapsberedskap kommuniseres virkemidlene parallelt med en mer effektiv og hensiktsmessig ressursbruk. Du er hensiktsmessig ressursbruk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (12 timer siden): Har du nok søtt i da? Åja du er der du ja. Holder meg langt unna yogi og yoga osv. Nei kan ikke se alt heller. Men er det noens stemme du kan tenke deg? Hvorfor liker du ikke yogi, yoga eller hva den heter? farløs skrev (12 timer siden): Hva med stemmen til han som starta(?) "der ingen skulle tru at nokon kunne bu"? Ja den hadde passet seg. Skikkelig bedagelig vag stemme Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor liker du ikke yogi, yoga eller hva den heter? Ja den hadde passet seg. Skikkelig bedagelig vag stemme Anonymkode: 7d6aa...a19 Nei orker ikke sånt. Litt skummelt. Og åpenbart. Myk stemme, men hvem har myk og trygg stemme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Masse god bedring fra meg 🫶🌺 Anonymkode: 1a3f6...b5b Takk Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (2 timer siden): Med utgangspunkt i en stabil kunnskapsberedskap kommuniseres virkemidlene parallelt med en mer effektiv og hensiktsmessig ressursbruk. Du svarte ikke meg på mitt sitat til deg. Hva sier du til et forsvar på det? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (14 timer siden): Hva med Hanne Krogh, da hun var med i reisen til julestjerna? Reisen til julestjernen er ikke det samme uten Hanne krogh. Nå er det Astrid S er det ikke? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (13 timer siden): Ikke sov nå da venner, det er jo lørdag eller søndag! Skal vi ikke ha teaparty? Til kl 02.45? Har drukket te og kaffe i dag, ingen av delene skal jeg gjenta i morgen. Det er for sært spesielle mennesketyper. Jeg har hodepine av koffeinen… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Reisen til julestjernen er ikke det samme uten Hanne krogh. Nå er det Astrid S er det ikke? Anonymkode: 309a2...4fa Har bare sett orginalen, holder det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (27 minutter siden): Nei orker ikke sånt. Litt skummelt. Og åpenbart. Myk stemme, men hvem har myk og trygg stemme? Hæ hvorfor er yogi te skummelt? Den skjønte jeg ikke Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har drukket te og kaffe i dag, ingen av delene skal jeg gjenta i morgen. Det er for sært spesielle mennesketyper. Jeg har hodepine av koffeinen… Anonymkode: 309a2...4fa Hva slags mennesketyper er det som IKKE drikker kaffe da? Jeg syns de som ikke drikker kaffe er noen rare og kjedelige folk som oftest. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags mennesketyper er det som IKKE drikker kaffe da? Jeg syns de som ikke drikker kaffe er noen rare og kjedelige folk som oftest. Anonymkode: 7d6aa...a19 Jeg drakk svart kaffe. Hvem synes det er godt? Sa ja for høflighet… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags mennesketyper er det som IKKE drikker kaffe da? Jeg syns de som ikke drikker kaffe er noen rare og kjedelige folk som oftest. Anonymkode: 7d6aa...a19 Drikker du kaffe hver dag? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (7 minutter siden): Har bare sett orginalen, holder det. Enig i det. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har drukket te og kaffe i dag, ingen av delene skal jeg gjenta i morgen. Det er for sært spesielle mennesketyper. Jeg har hodepine av koffeinen… Anonymkode: 309a2...4fa Åhdakar🫤 Da må du holde deg unna koffein ja. Men jeg drikker koffeinfri kaffe om jeg vil ha kaffe på kvelden, evnt lage iskaffe. Drikker maks 1kopp koffeinkaffe til frokost/lunsj. Te finnes jo også koffeinfri, mye godt, noen med krydderier de er ekstra gode blande med melk. Med søtt i. Så har du de ricola-te, de er gode og enkle og uten koffein tror jeg, de har til og med en godnatt versjon om jeg husker rett. Også har vi jo kakao da🥰 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Drikker du kaffe hver dag? Anonymkode: 309a2...4fa 2-4 ganger daglig Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (1 minutt siden): Åhdakar🫤 Da må du holde deg unna koffein ja. Men jeg drikker koffeinfri kaffe om jeg vil ha kaffe på kvelden, evnt lage iskaffe. Drikker maks 1kopp koffeinkaffe til frokost/lunsj. Te finnes jo også koffeinfri, mye godt, noen med krydderier de er ekstra gode blande med melk. Med søtt i. Så har du de ricola-te, de er gode og enkle og uten koffein tror jeg, de har til og med en godnatt versjon om jeg husker rett. Også har vi jo kakao da🥰 Smart jeg kjøpe god natt versjonen i morgen hvis det gir god søvn? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ hvorfor er yogi te skummelt? Den skjønte jeg ikke Anonymkode: 7d6aa...a19 Skjønner ikke alt jeg heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 2-4 ganger daglig Anonymkode: 7d6aa...a19 Sover du godt med det? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smart jeg kjøpe god natt versjonen i morgen hvis det gir god søvn? Anonymkode: 309a2...4fa I dag er det en tung søndag. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.