farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem??? Anonymkode: 1a3f6...b5b Struts. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje redd for å fly Anonymkode: 1a3f6...b5b Strutser virker så klønete. Men ikke like ille som pingviner. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er jo tragisk Anonymkode: 1a3f6...b5b Jeg skal anmelde han til høyesterett! Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal anmelde han til høyesterett! Anonymkode: 7d6aa...a19 Det bryter med menneskerettighetene at jeg ikke kan identifisere meg som dovendyr og katt. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja heter det noe spesielt? Polytranskjønnet? Anonymkode: 7d6aa...a19 Hver forsiktig så ingen føler seg krenket Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det bryter med menneskerettighetene at jeg ikke kan identifisere meg som dovendyr og katt. Anonymkode: 7d6aa...a19 Men aper er vel lov.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det bryter med menneskerettighetene at jeg ikke kan identifisere meg som dovendyr og katt. Anonymkode: 7d6aa...a19 Du fortjener å bli tatt på alvor Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du fortjener å bli tatt på alvor Anonymkode: 1a3f6...b5b Takk 🥺❤️🩹 jeg går faktisk til psykolog fordi jeg opplever så mye mobbing omkring at jeg er et dovendyr. Folk forstår ikke at noen har behov for å klatre i trær på dagtid og en gang så ble politiet tilkalt kun fordi jeg sto i byen og mjauet på kvelden. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk 🥺❤️🩹 jeg går faktisk til psykolog fordi jeg opplever så mye mobbing omkring at jeg er et dovendyr. Folk forstår ikke at noen har behov for å klatre i trær på dagtid og en gang så ble politiet tilkalt kun fordi jeg sto i byen og mjauet på kvelden. Anonymkode: 7d6aa...a19 For en skjebne du har. Føler med deg. Har du prøvd å roe ned med litt kattemynte? Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk 🥺❤️🩹 jeg går faktisk til psykolog fordi jeg opplever så mye mobbing omkring at jeg er et dovendyr. Folk forstår ikke at noen har behov for å klatre i trær på dagtid og en gang så ble politiet tilkalt kun fordi jeg sto i byen og mjauet på kvelden. I henhold til en betydelig agenda spores innsatsen for så vidt gjelder en samlet vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (3 timer siden): Nåja.. Struts kanskje? Enn du? Jeg er også klassisk struts Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (28 minutter siden): I henhold til en betydelig agenda spores innsatsen for så vidt gjelder en samlet vurdering. Innleggene du skriver gir kama muta Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Innleggene du skriver gir kama muta I og med en ikke ubetydelig innsats ivaretas kriteriene i forhold til vesentligheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (1 minutt siden): I og med en ikke ubetydelig innsats ivaretas kriteriene i forhold til vesentligheten. Kan du være chat GBT på deadline min i morgen? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er også klassisk struts Anonymkode: 309a2...4fa Ingen håp for oss strutser. Men middag må vi ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du være chat GBT på deadline min i morgen? Under forutsetning av en særlig arbeidsmodell tilgjengeliggjøres instrumentet hva gjelder behovene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (21 minutter siden): Under forutsetning av en særlig arbeidsmodell tilgjengeliggjøres instrumentet hva gjelder behovene. God dag mann økseskaft. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): God dag mann økseskaft. Sammenholdt med en resultatorientert organisasjon stimuleres informasjonsflyten utenom tilgjengeliggjøringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april psykedeliker skrev (8 minutter siden): Sammenholdt med en resultatorientert organisasjon stimuleres informasjonsflyten utenom tilgjengeliggjøringen. Og sånn går dagan Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og sånn går dagan Anonymkode: 1a3f6...b5b Men ikke nattan! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.