Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ble fort kjønnsmoden. Nå er det på tide å ha sex sa han. 

Anonymkode: 049ac...0ec

Så han begynte å hakke og hakke på hells angels fyren for at han skulle kjøre enda fortere slik at... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Påskekyllingen virkelig fikk luft under vingene. Kanskje jeg kan bli medlem i klubben tenkte han, men da må jeg……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Påskekyllingen virkelig fikk luft under vingene. Kanskje jeg kan bli medlem i klubben tenkte han, men da må jeg……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Feite meg opp slik at jeg blir like stor og sterk som de andre hells angels medlemmene. Derfor så... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Feite meg opp slik at jeg blir like stor og sterk som de andre hells angels medlemmene. Derfor så... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

må jeg se og komme meg til denne setra asap. Men jeg vet ikke hvilken vei skal jeg gå, kanskje…

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

må jeg se og komme meg til denne setra asap. Men jeg vet ikke hvilken vei skal jeg gå, kanskje…

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Jeg skal slå til denne hells angels mannen med vingene mine slik at han faller av motorsykkelen sånn at jeg kan kjøre den selv og som sagt så gjort, og så... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skal slå til denne hells angels mannen med vingene mine slik at han faller av motorsykkelen sånn at jeg kan kjøre den selv og som sagt så gjort, og så... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Kom kråka kalle med hver sin solo til Angels&co så satt de seg alle i veikanten mens det de hev i seg flasken som viste seg hadde sprit i, så ble påskekyllingen så svimmel at han la seg ned for en hvil. Mens mørket senket seg dukket hønemor opp og så med bedende øyne på motorsykkelen til angels fyren- kanskje denne kunne de bruke videre til seters? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kom kråka kalle med hver sin solo til Angels&co så satt de seg alle i veikanten mens det de hev i seg flasken som viste seg hadde sprit i, så ble påskekyllingen så svimmel at han la seg ned for en hvil. Mens mørket senket seg dukket hønemor opp og så med bedende øyne på motorsykkelen til angels fyren- kanskje denne kunne de bruke videre til seters? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Hun bestemte seg raskt. Hev den halvfulle påskekyllingen i sidevognen og satte av sted. Men hun kjørte alt for fort, og en etter en løsnet fjærene. Til slutt satt hun ribbet igjen. Hun skammet seg sånn at hun løp til skogs. I sidevognen på motorsykkelen våknet påskekyllingen og……….

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hun bestemte seg raskt. Hev den halvfulle påskekyllingen i sidevognen og satte av sted. Men hun kjørte alt for fort, og en etter en løsnet fjærene. Til slutt satt hun ribbet igjen. Hun skammet seg sånn at hun løp til skogs. I sidevognen på motorsykkelen våknet påskekyllingen og……….

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Hells angels fyren fulle som faen, men de bestemte seg for å likevel kjøre motorsykkelen selvom det var svært risikabelt etter hvert så.... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hells angels fyren fulle som faen, men de bestemte seg for å likevel kjøre motorsykkelen selvom det var svært risikabelt etter hvert så.... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

gjorde de et forsøk. Jeg trodde jeg slo til deg med vingene så du datt av motorsykkelen tenkte påskekyllingen, mens han så på hells angels fyren. Tror jeg prøver igjen, du er jo bare……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

gjorde de et forsøk. Jeg trodde jeg slo til deg med vingene så du datt av motorsykkelen tenkte påskekyllingen, mens han så på hells angels fyren. Tror jeg prøver igjen, du er jo bare……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Et talentet av en sjofør. Mens de kjørte inn i skogen så de et lys. Det var politet som hadde promillekontroll. Akkurat da tok påskekyllingen over kontrollen på rattet og trykket inn gasspedalen rundt svingene og plutselig ble alt svart…. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Et talentet av en sjofør. Mens de kjørte inn i skogen så de et lys. Det var politet som hadde promillekontroll. Akkurat da tok påskekyllingen over kontrollen på rattet og trykket inn gasspedalen rundt svingene og plutselig ble alt svart…. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. 

Anonymkode: 049ac...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. 

Anonymkode: 049ac...0ec

Nei, de bare besvimte. Og så kom kråka kalle og ribba hønsemor til unnsetning… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. 

Anonymkode: 049ac...0ec

.. Trodde politiet, MEN det politiet ikke visste det var at påskekyllingen kun spilte død for å unnslippe å bli grillet av politiet. Så da politiet gikk tilbake til bilen sin for å hente stekepannen så løp påskekyllingen så fort han kunne... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.. Trodde politiet, MEN det politiet ikke visste det var at påskekyllingen kun spilte død for å unnslippe å bli grillet av politiet. Så da politiet gikk tilbake til bilen sin for å hente stekepannen så løp påskekyllingen så fort han kunne... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

På de små bena sine inn i den mørke skogen. Plutselig hørte han en lyd……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

På de små bena sine inn i den mørke skogen. Plutselig hørte han en lyd……..

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Det var kråka kalle som kom kjørende med sine gule traktor med kjettinger på, han løftet påskekyllingen inn i traktoren og… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det var kråka kalle som kom kjørende med sine gule traktor med kjettinger på, han løftet påskekyllingen inn i traktoren og… 

Anonymkode: 309a2...4fa

De kjørte bortover jordene langt om lenge. Men plutselig møtte de på Sandra Borch som satt ute på jordet å gråt fordi hun savnet å være landbruksminister 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De kjørte bortover jordene langt om lenge. Men plutselig møtte de på Sandra Borch som satt ute på jordet å gråt fordi hun savnet å være landbruksminister 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Men akkurat da kom Erna Solberg til unnsetning med oppløftende ord. Nå var ikke lille påskyllingen alene lenger, han følte seg trygg. Så kjørte alle fire videre til en kiosk som lå i veikanten og der fikk de massasje og kvikklunsj…. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men akkurat da kom Erna Solberg til unnsetning med oppløftende ord. Nå var ikke lille påskyllingen alene lenger, han følte seg trygg. Så kjørte alle fire videre til en kiosk som lå i veikanten og der fikk de massasje og kvikklunsj…. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Der begynte de og krangle om hvem som hadde spist mest Kvikklunsj. Alle de tre andre var enig om at det var påskekyllingen som hadde spist mest, så han fikk ikke være med videre. Han ble sint, jeg skal …. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Der begynte de og krangle om hvem som hadde spist mest Kvikklunsj. Alle de tre andre var enig om at det var påskekyllingen som hadde spist mest, så han fikk ikke være med videre. Han ble sint, jeg skal …. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Aldri bli sint igjen fordi påskekyllingen var snill med alle. Han gråt og gråt fordi han hadde fått skylden for noe han ikke hadde gjort. Han gikk inn i skogen i mørket og ble redd. Det ulte av ulver men akkurat da så han en ufo og inni den var Jens Stoltenberg….. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...