Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri bli sint igjen fordi påskekyllingen var snill med alle. Han gråt og gråt fordi han hadde fått skylden for noe han ikke hadde gjort. Han gikk inn i skogen i mørket og ble redd. Det ulte av ulver men akkurat da så han en ufo og inni den var Jens Stoltenberg….. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Morna Jens sa påskekyllingen og snudde ryggen til

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Morna Jens sa påskekyllingen og snudde ryggen til

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Jens reiste videre og borte ble han. Påskekyllingen satt seg ned i på en stubbe i natten. Han hadde ingen… men han var en optimist så han begynte å nynne på sangen til Jan teigen ….jeg har et håp hver gang jeg går i blinde. Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne. Som får meg opp når jeg er nede om og om igjen…… og så stod solen opp og han kunne kimte seteren i det fjerne. Mens han gikk hørte han til og med bukkene bruse… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (19 minutter siden):

Når skal dere legge dere i dag?

Jeg skal legge meg nå. Godnatt og sov godt 😴

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jens reiste videre og borte ble han. Påskekyllingen satt seg ned i på en stubbe i natten. Han hadde ingen… men han var en optimist så han begynte å nynne på sangen til Jan teigen ….jeg har et håp hver gang jeg går i blinde. Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne. Som får meg opp når jeg er nede om og om igjen…… og så stod solen opp og han kunne kimte seteren i det fjerne. Mens han gikk hørte han til og med bukkene bruse… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Som sto der å bruset med hårene sine. Han tenkte at wow for noen fisefine bukker. Mens han kom nærmere så så han at den ene bukken var kledd i kjole, mens de andre var kledd i dress. Bukkene sa..... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som sto der å bruset med hårene sine. Han tenkte at wow for noen fisefine bukker. Mens han kom nærmere så så han at den ene bukken var kledd i kjole, mens de andre var kledd i dress. Bukkene sa..... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Her er alle velkommen ham hun hen og then. Jeg synes vi alle skal ta en skål med noe skikkelig godt i. Mens de igjen drakk seg dritings mimret de sammen mens de ble fullere og fullere, påskekyllingen trippet på et ben og… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Etter en totalvurdering av en ikke ubetydelig styringsinnsats dokumenteres fokus i relasjon til realitetsorienteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Etter en totalvurdering av en ikke ubetydelig styringsinnsats dokumenteres fokus i relasjon til realitetsorienteringen.

Påskekyllingen begynte å hallusinere og plutselig var det mange påskekyllinger foran ham… han skjønte ikke hvordan hvem som var hvem han var… det svevde penger godteri og damer foran ham… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

det svevde penger godteri og damer foran ham… 

Uavhengig av en langsiktig kvalitetssikring realiseres resultatene på tvers av resultatoppnåelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Påskekyllingen begynte å hallusinere og plutselig var det mange påskekyllinger foran ham… han skjønte ikke hvordan hvem som var hvem han var… det svevde penger godteri og damer foran ham… 

Anonymkode: 309a2...4fa

Da bukkene til slutt fikk nok av all fanteriet og psykodramaet til påskekyllingen så ga den ene han et hardt spark i rumpa så påskekyllingen føk over brua i en voldsom fart.... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker

I forhold til en integrert agenda spores tilstedeværelsen hva gjelder forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Da bukkene til slutt fikk nok av all fanteriet og psykodramaet til påskekyllingen så ga den ene han et hardt spark i rumpa så påskekyllingen føk over brua i en voldsom fart.... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Og under broa bodde trollet. Hvem er det som kommer fykende over min bru sa trollet. Det er bare den fjerde bukken bruse som skal til seters og gjøre seg fet, pep påskekyllingen. OMG tenkte trollet hva er det som skjer. I år er to av bukkene kledd i dress, en i kjole, også har de med en kompis som er kledd ut som påskekylling. Tror jeg er for gammel for dette….…

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Grunnet en inkluderende orientering konkretiseres forebyggingspotensialet parallelt med helseforetaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og under broa bodde trollet. Hvem er det som kommer fykende over min bru sa trollet. Det er bare den fjerde bukken bruse som skal til seters og gjøre seg fet, pep påskekyllingen. OMG tenkte trollet hva er det som skjer. I år er to av bukkene kledd i dress, en i kjole, også har de med en kompis som er kledd ut som påskekylling. Tror jeg er for gammel for dette….…

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Påskekyllingen ditchet bukkene og bestemte seg for å vandre videre på veien mot seteren, for det ikke riktig seter han skulle til. Han skulle til seteren for påskekyllinger. Etter en stund traff han høbsemor som hadde solgt eggene sine og funnet seg sin calviler, hanen …. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Påskekyllingen ditchet bukkene og bestemte seg for å vandre videre på veien mot seteren, for det ikke riktig seter han skulle til. Han skulle til seteren for påskekyllinger. Etter en stund traff han høbsemor som hadde solgt eggene sine og funnet seg sin calviler, hanen …. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Trollet fra den forrige brua innså etterhvert at det måtte være koronavaksinen som hadde forårsaket så mye sinnsykdom og bisarr oppførsel og bekledning blant bukkene og påskekyllingen. Han ble svært bekymret da påskekyllingen dro videre for han virket svært forvirret. Trollet tenkte at påskekyllingen umulig kunne være samtykkekompetent så han ringte legevakten for å melde sin bekymring..... 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...