Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

psykedeliker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og du konkluderer da med at 

Sammenholdt med en regional kunnskapssektor understøttes samspill hva angår et fremtidig velferdssamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-

Jeg har blitt antatt  å ha problemer med autoriteter. Så jeg har tenkt over det, og funnet ut at jeg har ikke det. Jeg har derimot problemer med autoritære mennesker, men det blir noe annet.

Autoriteter som snakker fag de har utdannelse, erfaringer og kunnskap i, har jeg ingen problemer med å lytte til og respektere så lenge de nettopp snakker fag. Men. Jeg har ikke nødvendigvis respekt for dem som personer på grunn av sosial rang. Den overdrevne respekten noen har fordi en person har høyere sosial rang syns jeg er provoserende. Og det er skummelt også! Og ihvertfall hvis den med autoritet bifaller det og ønsker det. 

Ta fks en professor. Som snakker fag. Det er interessant og lærerrikt. Hen er verdt å lytte til. Det er selvsagt lov til å være uenig eller kritisk, men en går liksom ikke mot en man vet innehar så mye kunnskap med mindre man har et godt argument fordi man har kunnskap selv. Å stille spørsmål er selvsagt greit. Som regel. 

Så la oss si at den professoren er en ufyselig person på flere andre områder. Som kanskje driver med personangrep, mener seg berettiget til å bryte regler andre må følge ( som politisjefen som fikk bot av en betjent fordi han brøt en trafikkregel- han ble veldig irtitert og indignert ) , eller som har null respekt for kollegaer og andre. En slik person fortjener ikke respekt eller applaus, men så er det de menneskene som godtar sånt fordi hen har høy sosial rang. Derned kan den professoren virkelig lage mye skade og problemer for andre. Og det er ikke lett å si fra, for de har jo makt ( fordi flere gjør slike knefall for dem ) Sånt kan irtitere meg ganske kraftig.

Så jeg ser mer enn sosial rang. Det betyr jo ikke at jeg har et problem med autoriteter. Det kommer an på hvem hen er som person, og jeg har uansett respekt når de snakker fag ( stort sett selv om jeg kan være mer enig med en annen med samme status som har et annet syn ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (6 timer siden):

Sammenholdt med en regional kunnskapssektor understøttes samspill hva angår et fremtidig velferdssamfunn.

Nå tuller du. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og du konkluderer da med at 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Konklusjonen blir

Uavhengig av en tverrfaglig kvalitetssikring genereres insentivene hva gjelder ressurssituasjonen.

  1. instrumentet
  2. scenarioet

 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå er påskegardinene nede!!!!! 

I og med en arkitekturbasert milepæl preaksepteres ferdigattesten innenfor rammen av pålegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 timer siden):

I og med en arkitekturbasert milepæl preaksepteres ferdigattesten innenfor rammen av pålegget.

Ja det skal bli godt med brunost på genseren når jeg var på taket drakk kuer veldig høy toleranse på tv

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det skal bli godt med brunost på genseren når jeg var på taket drakk kuer veldig høy toleranse på tv

Gitt en ikke ubetydelig implementering utvides scenarioet i tillegg til visjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Gitt en ikke ubetydelig implementering utvides scenarioet i tillegg til visjonen.

Mange sopper hopper lavt

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (22 minutter siden):

Gitt en ikke ubetydelig implementering utvides scenarioet i tillegg til visjonen.

 Med tanke på en kommunikativ kvalitetsheving maksimeres potensialet ut fra konseptet. Sammenholdt med en optimal målsetting effektueres betydningen i relasjon til resultatoppnåelsen. I forhold til en økt ressursbruk dokumenteres relasjonene som en følge av ressurssituasjonen. Sammenholdt med en langsiktig ressursbruk styrkes forankringen avhengig av vesentligheten. Under forutsetning av en ikke ubetydelig utvikling iverksettes innsatsen hva angår evalueringen. I henhold til en optimal problematikk lokaliseres betydningen på tvers av visjonen!! 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mange sopper hopper lavt

Anonymkode: 7d6aa...a19

@psykedelikerbaee tuller og leker seg. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

@psykedelikerbaee tuller og leker seg. 

Sammenholdt med en bærekraftig ressursbruk maksimeres erfaringsutvekslingen hva angår kjernevirksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Sammenholdt med en bærekraftig ressursbruk maksimeres erfaringsutvekslingen hva angår kjernevirksomheten.

Hva har du tatt idag? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mange sopper hopper lavt

Etter en totalvurdering av en inkluderende ressursbruk stabiliseres fagkoordineringen utenom leveransekonsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Venninnen min sier at det ikke fins dumme mennesker. Hun har sikkert rett. Jeg vet ikke om et klokere og mer reflektert menneske. Ikke ett. 

Jeg er veldig heldig som har henne.

Noen får deg glade, noen får deg til å le. Noen gir deg kunnskap og lærer deg noe. Og noen gir deg inspirasjon ( jeg har en svakhet der ) 

Og så er det de som gir deg mulighet til å vokse. Der er min beste venninne. Det er det største. For meg da 😊

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (56 minutter siden):

Etter en totalvurdering av en inkluderende ressursbruk stabiliseres fagkoordineringen utenom leveransekonsept.

Skjerpings med påskegardinene! 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 timer siden):

Jeg har blitt antatt  å ha problemer med autoriteter. Så jeg har tenkt over det, og funnet ut at jeg har ikke det. Jeg har derimot problemer med autoritære mennesker, men det blir noe annet.

Autoriteter som snakker fag de har utdannelse, erfaringer og kunnskap i, har jeg ingen problemer med å lytte til og respektere så lenge de nettopp snakker fag. Men. Jeg har ikke nødvendigvis respekt for dem som personer på grunn av sosial rang. Den overdrevne respekten noen har fordi en person har høyere sosial rang syns jeg er provoserende. Og det er skummelt også! Og ihvertfall hvis den med autoritet bifaller det og ønsker det. 

Ta fks en professor. Som snakker fag. Det er interessant og lærerrikt. Hen er verdt å lytte til. Det er selvsagt lov til å være uenig eller kritisk, men en går liksom ikke mot en man vet innehar så mye kunnskap med mindre man har et godt argument fordi man har kunnskap selv. Å stille spørsmål er selvsagt greit. Som regel. 

Så la oss si at den professoren er en ufyselig person på flere andre områder. Som kanskje driver med personangrep, mener seg berettiget til å bryte regler andre må følge ( som politisjefen som fikk bot av en betjent fordi han brøt en trafikkregel- han ble veldig irtitert og indignert ) , eller som har null respekt for kollegaer og andre. En slik person fortjener ikke respekt eller applaus, men så er det de menneskene som godtar sånt fordi hen har høy sosial rang. Derned kan den professoren virkelig lage mye skade og problemer for andre. Og det er ikke lett å si fra, for de har jo makt ( fordi flere gjør slike knefall for dem ) Sånt kan irtitere meg ganske kraftig.

Så jeg ser mer enn sosial rang. Det betyr jo ikke at jeg har et problem med autoriteter. Det kommer an på hvem hen er som person, og jeg har uansett respekt når de snakker fag ( stort sett selv om jeg kan være mer enig med en annen med samme status som har et annet syn ) 

Javel

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Javel

Anonymkode: 1a3f6...b5b

En lang avhandling. Og så "javel" 😂

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

En lang avhandling. Og så "javel" 😂

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det er helt okay.

Jeg er lei av å lage random innlegg på forumet. Så jeg kan benytte denne tråden. 

Greit det. Vi må ikke bidra med noe som helst ift hva noen skriver. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...