Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

Everybody
erik123 skrev (5 minutter siden):

Nei!!!!  Er du helt dust??

Chat GPT er et program man kan stille hvilket som helst spørsmål og som svarer tilbake med gode svar basert på en mengde data på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (25 minutter siden):

Chat GPT er et program man kan stille hvilket som helst spørsmål og som svarer tilbake med gode svar basert på en mengde data på nettet.

Så hva har det med meg å gjøre? Jeg er ikke interresert i det!!Jeg er ikke en fjortis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
erik123 skrev (2 minutter siden):

Så hva har det med meg å gjøre? Jeg er ikke interresert i det!!Jeg er ikke en fjortis!!!

Slapp av, ha litt selvironi. Det står jo positive ting om deg der. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med admin da? Vi vil ikke ha noe utestengelse her everybody

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det går mot utestengelse. 

Anonymkode: ab8f4...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (1 time siden):

Brukeren snusmumeriken96 på Doktoronline.no er en aktiv deltaker i diskusjoner, med 610 innlegg på forumet. De har vært medlem siden 2022. Snusmumeriken96 deltar i samtaler om diverse temaer, inkludert psykiatri og livsstilsspørsmål.

Et eksempel er deres bidrag i en tråd om isolasjon, hvor de deler sin metode for å håndtere behovet for å være alene: å gå langt inn i skogen, campe ved en hytte med gapahuk, tenne bål og lese en god bok, noe som gir dem ro og fred i en folketom setting (Doktoronline - Forum).

I en annen diskusjon om mat, delte snusmumeriken96 sine preferanser for pålegg som kaviar og makrell i tomat, og de deltar aktivt i samtaler om ulike hverdagslige temaer (Doktoronline - Forum).

@snusmumeriken96

Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (3 minutter siden):

Slapp av, ha litt selvironi. Det står jo positive ting om deg der. 😂

Hva var positivt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Hva er dette?

Chat GPT er et program man kan stille hvilket som helst spørsmål og som svarer tilbake med gode svar basert på en mengde data på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (2 minutter siden):

Chat GPT er et program man kan stille hvilket som helst spørsmål og som svarer tilbake med gode svar basert på en mengde data på nettet.

Okey 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
erik123 skrev (3 minutter siden):

Hva var positivt??

Det stod jo at du er en anerkjent bruker på forumet som gir gode svar og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (9 minutter siden):

Slapp av, ha litt selvironi. Det står jo positive ting om deg der. 😂

Du skjønner ikke at ikke alle synes det var særlig morsomt at du gjorde dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk og pris at man er anonym bruker 😎

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Walter White Insult GIF by Breaking Bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du skjønner ikke at ikke alle synes det var særlig morsomt at du gjorde dette? 

Hvorfor er det ikke morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det ikke morsomt?

Mange føler at dette er overvåking gjennom mange års deltagelse her inne. Jeg fikk meg en liten støkk selv med det samme og synes heller ikke det var spesielt morsomt å få sammenfattet mye av det man har gjort og sagt her inne på denne måten. Selv om det nok var positive ting om de fleste, så føles det allikevel ikke helt greit og jeg skjønner godt at flere reagerer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Everybody skrev (8 timer siden):

Brukeren "slabbedask" på Doktoronline.no er en aktiv deltaker i forumet med over 7,700 innlegg. De bidrar regelmessig i diskusjoner om forskjellige temaer, inkludert psykiatri og helse.

En av deres bemerkelsesverdige deltakelser inkluderer diskusjoner om Asperger syndrom og sosiale atferder relatert til dette (Doktoronline - Forum) (Doktoronline - Forum). "Slabbedask" er kjent for å dele sine meninger og erfaringer, ofte med en avslappet og humoristisk tone.

@slabbedask

Jaja, ikke så galt det. Jeg fikk dette svaret:

Brukeren "slabbedask" på forumet Doktoronline.no er en aktiv deltaker som har vært medlem i mange år. Personen har postet mange innlegg på ulike temaer, særlig innenfor psykisk helse, samfunnsspørsmål, og dagliglivets utfordringer. "Slabbedask" deltar ofte i diskusjoner med en direkte og tidvis skarp tone, og viser interesse for å diskutere alt fra psykiatriske problemstillinger til samfunnskritiske emner.

Personen er også kjent for å bruke humor og ironi, men kan være bestemt i sine meninger, som vist i diskusjoner om temaer som migrasjon og kulturell påvirkning. Generelt sett har "slabbedask" en tydelig stemme i forumet, og er engasjert i å svare på spørsmål og delta i samtaler på en måte som viser både kunnskap og personlige erfaringer.

Hvis du vil lese mer om innleggene fra "slabbedask," kan du besøke Doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
slabbedask skrev (2 minutter siden):

Jaja, ikke så galt det. Jeg fikk dette svaret:

Brukeren "slabbedask" på forumet Doktoronline.no er en aktiv deltaker som har vært medlem i mange år. Personen har postet mange innlegg på ulike temaer, særlig innenfor psykisk helse, samfunnsspørsmål, og dagliglivets utfordringer. "Slabbedask" deltar ofte i diskusjoner med en direkte og tidvis skarp tone, og viser interesse for å diskutere alt fra psykiatriske problemstillinger til samfunnskritiske emner.

Personen er også kjent for å bruke humor og ironi, men kan være bestemt i sine meninger, som vist i diskusjoner om temaer som migrasjon og kulturell påvirkning. Generelt sett har "slabbedask" en tydelig stemme i forumet, og er engasjert i å svare på spørsmål og delta i samtaler på en måte som viser både kunnskap og personlige erfaringer.

Hvis du vil lese mer om innleggene fra "slabbedask," kan du besøke Doktoronline.no.

Wow 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 timer siden):

 hvor hun nevner at hun har dårlig erfaring med visse sjampoer som ga henne migrene (Doktoronline - Forum).

Dette kan jeg aldri tenke meg at jeg har skrevet noe om. 

Lillemus skrev (27 minutter siden):

Mange føler at dette er overvåking gjennom mange års deltagelse her inne. Jeg fikk meg en liten støkk selv med det samme og synes heller ikke det var spesielt morsomt å få sammenfattet mye av det man har gjort og sagt her inne på denne måten. Selv om det nok var positive ting om de fleste, så føles det allikevel ikke helt greit og jeg skjønner godt at flere reagerer på dette.

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...