Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (2 minutter siden):

Alt er fantastisk. Man har masse motivasjon, livsglede, elsker å være sosial, hele livet er en lek.

Det høres ut som du beskriver et barn. 

Når man blir gammel og opp i åra og har rundet 20år så blir man automatisk det motsatte. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som du beskriver et barn. 

Når man blir gammel og opp i åra og har rundet 20år så blir man automatisk det motsatte. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Fra man er 20 så hater man livet og alt er et ork?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (21 minutter siden):

Fra man er 20 så hater man livet og alt er et ork?

Ja i gamledager så fødte man barna dine når man var 12år og så døde man i 20årene.

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (6 timer siden):

Alt er fantastisk. Man har masse motivasjon, livsglede, elsker å være sosial, hele livet er en lek.

Tull. Jeg er psykisk frisk og sterk, men en perfekt dag for meg er på ingen måte å være sosial i lange baner. Det sliter meg helt ut. På en perfekt dag kan jeg gjerne være sosial, men da helst med noen få jeg kjenner godt, men må også ha tid for meg selv (eller bare sammen med mannen min) hvor jeg kan pusle med ting som gir meg noe. Hæla i taket og tenna i tapeten og masse folk har ikke noe med en perfekt dag å gjøre for min del. Det er nok like individuelt som alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Tull. Jeg er psykisk frisk og sterk, men en perfekt dag for meg er på ingen måte å være sosial i lange baner. Det sliter meg helt ut. På en perfekt dag kan jeg gjerne være sosial, men da helst med noen få jeg kjenner godt, men må også ha tid for meg selv (eller bare sammen med mannen min) hvor jeg kan pusle med ting som gir meg noe. Hæla i taket og tenna i tapeten og masse folk har ikke noe med en perfekt dag å gjøre for min del. Det er nok like individuelt som alt annet.

Har du samboer så er du jo egentlig definisjonen på sosial i lange baner. Med tanke på at du tross alt bor sammen med et annet menneske 24/7.

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du samboer så er du jo egentlig definisjonen på sosial i lange baner. Med tanke på at du tross alt bor sammen med et annet menneske 24/7.

Anonymkode: 7d6aa...a19

Ikke som i "elsker å være sosial" nei. :) Med det mener i alle fall jeg at man elsker å være ute blant folk, at man har masse besøk og at det foregår ting hele tiden, at man elsker å ha folk rundt seg - jo flere, jo bedre! Ikke at man er hjemme sammen med den man deler hus med og har det rolig og fredelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello, this is Baljeet Bhenchod calling from Microsoft technical support, you have problem with your PC sir. Please go to your nearest gas station and buy Apple gift card.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (11 minutter siden):

Har dere blitt oppringt av Indere som prøver å svindle dere?

Jeg ble oppringt av en hyggelig mann fra mircrosoft idag som hjalp meg med pc'en 🙂

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (12 minutter siden):

Har dere blitt oppringt av Indere som prøver å svindle dere?

Men hvordan skjønte du at det var en Inder? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble oppringt av en hyggelig mann fra mircrosoft idag som hjalp meg med pc'en 🙂

Anonymkode: 7d6aa...a19

Hva var problemet? Du ga vel bankinformasjonen din også? Kortinfo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvordan skjønte du at det var en Inder? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det er omtrent bare Indere som ringer rundt sånn. Man hører det på aksenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ble oppringt av en hyggelig mann fra mircrosoft idag som hjalp meg med pc'en 🙂

I betraktning av en ikke ubetydelig effektivisering tas det høyde for kriteriene på samme måte som en samlet vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (43 minutter siden):

Hva var problemet? Du ga vel bankinformasjonen din også? Kortinfo?

Han sa det var noe feil med pc'en, men han fikset det fort etter jeg ga han bankinformasjonen. Disse kjekke unge guttene er så hyggelige mot oss gamle damer altså 🥰

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sa det var noe feil med pc'en, men han fikset det fort etter jeg ga han bankinformasjonen. Disse kjekke unge guttene er så hyggelige mot oss gamle damer altså 🥰

Anonymkode: 7d6aa...a19

Har du sjekket kontoen din? Har du like mye penger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 timer siden):

Har du sjekket kontoen din? Har du like mye penger der?

Jeg kommer ikke inn på kontoen. Vet ikke hvorfor. Kanskje dårlig mobildekning. 

Everybody skrev (4 timer siden):

Når de ringer, si: Chotiya, Bhenchod, maderchod

Vet ikke hva det betyr, men vi sa takk og hade i god tone. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kommer ikke inn på kontoen. Vet ikke hvorfor. Kanskje dårlig mobildekning. 

Banken har kanskje sperret kontoen din. Kanskje de reddet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...