Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

psykedeliker
Everybody skrev (På 28.9.2024 den 17.30):

Tror helsepersonell i psykiatrien at de er bedre enn pasientene?

Under henvisning til en tverrfaglig optimalisering adresseres helseministerens standpunkt på samme måte som omstillingsprosessen.

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (12 timer siden):

Vi har fått høre at du forsyner deg først under middagen.

Det er vanlig høflighet å vente på andre!

Jeg venter til alle er ferdige jeg. Særlig hvis det er noe jeg ikke liker. Da faster jeg frem til desserten. Så from er jeg. Worrysom av st. Fransiscus

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

Everybody

Ble sendt på et faens jobbsøkerkurs som alvorlig deprimert av NAV.

Snakket lite, var apatisk, klarte ikke konsentrere meg, klarte ikke finne jobb.

Veilederne trodde jeg var lat, trodde ikke jeg ville jobbe, spurte hvorfor jeg ville at NAV skulle betale husleie når jeg fikk AAP, når man er på AAP har nav ingenting med husleie å gjøre.

Stod på sluttrapporten at jeg var innadvendt, apatisk, gjorde lite for å finne arbeid. Folk er dumme og uvitende når det gjelder psykisk sykdom. Blir sint.

Endret av Everybody

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...