Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Jeg føler denne tråden er full av digresjoner, og nå vet jeg ikke noe. Har en Bærumstier til overs denne måneden, så jeg gikk på en fin bar og spurte om de solgte kokka. De pælma meg ut, så jeg antar de solgte kun Pepsi der. En ung litt hipp fyr fulgte etter meg å sa han hadde. Og der stod jeg tusen kroner fattigere med kun en lite zip bag med noe hvitt pulver. Jeg skjønner ingen ting. Sp lurt på åpen gate. Jeg vinka til en politibil som kjørte forbi og forklarte jeg ville kjøpe kokka og viste de posen. Men de jøvlene ga meg en bot og tok bruspulveret. Så må ligger jeg flere tusen bak budsjett.

Anonymkode: 20cee...432

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler denne tråden er full av digresjoner, og nå vet jeg ikke noe. Har en Bærumstier til overs denne måneden, så jeg gikk på en fin bar og spurte om de solgte kokka. De pælma meg ut, så jeg antar de solgte kun Pepsi der. En ung litt hipp fyr fulgte etter meg å sa han hadde. Og der stod jeg tusen kroner fattigere med kun en lite zip bag med noe hvitt pulver. Jeg skjønner ingen ting. Sp lurt på åpen gate. Jeg vinka til en politibil som kjørte forbi og forklarte jeg ville kjøpe kokka og viste de posen. Men de jøvlene ga meg en bot og tok bruspulveret. Så må ligger jeg flere tusen bak budsjett.

Anonymkode: 20cee...432

For en kul historie.

Annonse

Nå i stad så var det ei som var langt borte så jeg trodde jeg hadde klar kjørsel ut fra bensinstasjonen. Men i det jeg kjører ut så må hun ha gasset noe voldsomt og legger seg helt inntil meg og tuter. Kan ikke akkurat sees på som brudd på vikeplikten fra min side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...