Gå til innhold

Tenker på om noen dyrker psykdom og diagnoser her?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ingen som har behov for samtale terapi 5 timer om dagen. Eller hver dag for den del.

man går til terapi en gang i uken, og resten av tiden jobber man med det en har lært av teknikker, og gjør andre ting. 
hvis man ikke er mottakelig for terapi så går man hjem etter terapitimen og dyrker 

Anonymkode: c405e...e4b

Nei, jeg tror heller ikke at noen har behov for det. 

Jeg vet heller ikke om det er så mange som ikke er mottagelig for terapi. At det fins noen få ja, men jeg tror mer at det er form på behandling og all usikkerhet mtp diagnoser osv som gjør at noen blir uimottagelige. At det ligger hos behandlere og ikke pasient. 

Jeg har mer og mer inntrykk av at det noen psyke er mot, det som gjør dem uvillige og det de selv mener ikke hjelper- er det som VILLE ha hjulpet i det lengre løp. Og så bytter de behandler, eller behandler gir opp, eller pasienten saboterer på annen måte. Og jeg ser det litt som sabotering å kun være opptatt av egen lidelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring fra da jeg gikk til behandling var at det ble veldig enkelt å gå i fellen slik at sykdom ble hovedfokuset i hverdagen. Jeg følte meg sykere av det og måtte begynne å fokusere mer på andre ting samtidig som jeg også gjorde meg nytte av behandlingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men det er jo kun du her inne som er så sykt opptatt av å krangle om at folk lager tråder om samme tema flere ganger. Dette sier meg at du ikke jobber for hadde du jobbet så hadde du ikke orket å sitte sånn du gjør å legge merke til sånt. Kanskke du burde se litt utenfor deg selv og din egen sykdom? Kanskje du selv burde ta tak i deg og få deg en jobb? Begynn med deg selv kanskje wnn å klage på andre

Anonymkode: 30db7...b0f

Helt ærlig. Den her er å gå for langt....

Anonymkode: 58638...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...