Kgan Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg sliter med mye angst og bekymringer pga sykdom i familien. Jeg ble anbefalt Sedix på apoteket. Er det sikkert at det hjelper mot slikt? Tok 2 tabletter i morges. Kan ta 2 i kveld. Håper det fungerer . Har liten tro på slikt. Mulig jeg er negativt innstillt på virkningen 😊. Men jeg føler meg litt avslappet etter å ha tatt 2 tabletter likevel men vet ikke hvor fort dem funker og om det er de som funker 😊 Anonymkode: 89557...408 Kanskje ta kontakt med Fastlegen. Angst og depresjon går hånd-i-hånd. Men dette er for helsepersonell å vurdere i din situasjon. Jeg bare synser. Men i tilfelle ville jeg bragt opp Zoloft/Sertralin 25 mg. Sertralin er vanligvis det reseptbelagte middelet som funker klart best mot eventuelle angst-anfall. Cipralex.....er kanskje rundt halvparten så effektiv. Men føler du at det å bare prate eller skrive mens du går gjennom en tøff periode i livet og dette er til hjelp til deg. Da må du bare fortsette hvis resultatet er positivt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/480826-hjelper-sedix-mot-angst/page/2/#findComment-4267138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.