Gå til innhold

Er det virkelig delte oppfatninger om "politivold" saken?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 hours ago, Grendel said:

Jeg synes det er mest interessant hvordan media nå lager en stor sak om en ubetydelig småkriminell. Det er til og med laget en podkast i flere episoder om Kevin. Det mest alvorlige han er dømt for er svindel som gav 20 dager. Stoffet kommer nødvendigvis fra politiet.

Mediene er nok litt sure for at de ble brukt/lurt av denne fyren for å undergrave folkets tillit til politiet, han spilte dem bra og naive nordmenn ble nyttige idioter, så at både medier og politiet er litt sure på han for det og prøver å rette opp i feilen gir mening for meg. Virker ikke som det nytter basert på det du skriver, men verdt forsøket. 😅

Personlig gidder ikke jeg å ha sympati med folk assosiert med vestfossen "mafiaen" uansett hvor stor eller liten rolle de har, når kriminelle går sammen for å "jobbe" blir det alt for krevende for politet å finne eksakt skyldig i alt, jeg mener at alle som er assosiert/har samarbeidet bør dømmes uansett om en kan bevise hvem i "gjengen" som gjorde hva, de som ikke liker det må slutte å asosisere med slike folk. Jeg gidder ikke å la mine gode prinsipper om at ingen skal dømmes for noe de ikke har gjort, utnyttes av kriminelle for å ramme samfunnet. Din ideologi, fungerer ikke i praksis når kriminelle organiserer seg for å overta samfunnet. Det føles nok godt for deg å stå opp for denne mannen, men for samfunnet føles det ikke godt over tid når for mange nordmenn tenker slik, og kriminelle utnytter naiviteten og beskyttelsen du gir dem.

Anonymkode: 6551e...ee9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...