Gå til innhold

fett rundt magen

Gjest eli20

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år er ca 165cm/62kg og vil gjerne ta av meg noen kilo. Har prøvd en stund nå, og har lagt om kostholdet noe. Det er de små "valkene" rundt magen jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg trener en gang i uka(dans), og har nå begynt med situps hver kveld.

Vil dette hjelpe noe? Eller bør jeg begynne å trene mer (styrketrening/aerobic)?

Jeg spiser frokost (2brødskiver eller grøt), lunsj (brød+frukt), drikker mye vann(minst 3 liter hver dag), middag og noe til kvelds av og til. Det som er problemet er at jeg spiser alt for mye middag, og tar gjerne i mot enkle og billige middagstips, som jeg ikke trenger å spise så mye av for å føle meg mett.

Er det noen som har tips om hvordan man kan fjerne fettet rundt magen? Enkle treningsøvelser man kan gjøre hjemme?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei. Mosjon er veien å gå. En joggetur eller litt sykkling feks. Sit ups styrker magemusklene, men forbrenner nok ikke fettet. Middagstips:ris, kylling, kalkun, grønnsaker, salat. men husk å ikke bli for opptatt av kroppen din. Du er flott som du er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...