Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Veninnen min som er 19 år, 169 cm og 64-65 kilo mener at hun er feit og vil spise bare yoghurt og tyggys for å komme seg til bikinisesongen som hu sier.... Er hun forøvrig for tung i forhold til høyden? Dette gjør meg jo litt bekymra da... Veit at ho har svinga litt i vekt og variert med spising... Er det noen som har noe erfaring i hvordan dette kommer til å gå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HKH Mette Marit Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hvis dette fortsetter kommer hun til å ødelegge forbrenningen, få tarmproblemer og vikle seg inn i banen mot spiseforstyrrelser som igjen drar med seg masse problemer. Fra det du skriver om vekt/høyde tviler jeg på hun trenger slanke seg.......... Dra henne med til helsesøster! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Sjukt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hvis dette fortsetter kommer hun til å ødelegge forbrenningen, få tarmproblemer og vikle seg inn i banen mot spiseforstyrrelser som igjen drar med seg masse problemer. Fra det du skriver om vekt/høyde tviler jeg på hun trenger slanke seg.......... Dra henne med til helsesøster! Hei takk for svar. Hu påstår at hu ikke har noe problem... Bare må ned noen kilo. Til 55 så blir det bra sier hu... Men jeg tipper at da blir vel neste mål 50 osvosv... Hvis hu kommer så langt da. Hu var nede i 57 i jula. Så gikk hu opp... Og for et år siden var hu 7 kg tyngre enn hun er nå.... Vet ikke hva jeg skal tro jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HKH Mette Marit Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei takk for svar. Hu påstår at hu ikke har noe problem... Bare må ned noen kilo. Til 55 så blir det bra sier hu... Men jeg tipper at da blir vel neste mål 50 osvosv... Hvis hu kommer så langt da. Hu var nede i 57 i jula. Så gikk hu opp... Og for et år siden var hu 7 kg tyngre enn hun er nå.... Vet ikke hva jeg skal tro jeg.... Jeg er stygt redd for at hun har et problem..... men det sier seg vel selv, for hvorfor skal ellers en sunn og slank ung kvinne pine seg selv, sinnet og kroppen med bare yoghurt? Dette er usunt og farlig. Jeg oppfordrer deg en gang til til å ta henne med til helsesøster! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frida frosk Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Venninnen min skulle bare gå ned et par kilo. Det ble faktisk over -10, og hun sliter i dag med anorexia. Skumle greier det der. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.