Gå til innhold

Født i feil århundre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tror du kjenner meg men det gjør du ikke. Jeg er ferdig med obligatorisk skole for lengst. 

Anonymkode: da112...ff5

Påsto ikke det var grunnskole. Men man må jobbe mye for å få høyere enn minstesats. Har du bare jobbet deltid så blir det minstesats. Uføretrygd er 60% av inntekt tre siste års gjennomsnitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Påsto ikke det var grunnskole. Men man må jobbe mye for å få høyere enn minstesats. Har du bare jobbet deltid så blir det minstesats. Uføretrygd er 60% av inntekt tre siste års gjennomsnitt. 

Jeg har jobbet i mange år sikkert lenge før din levetid .. 

Anonymkode: da112...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jobbet i mange år sikkert lenge før din levetid .. 

Anonymkode: da112...ff5

Ja sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har jobbet i mange år sikkert lenge før din levetid .. 

Anonymkode: da112...ff5

Hallo gamlemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hallo gamlemor.

Bestemor hilser tilbake 

Anonymkode: da112...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bestemor hilser tilbake 

Anonymkode: da112...ff5

Hvis du er i besteforeldregenerasjonen (noe jeg ikke tror på et øyeblikk), trenger du jo ikke ta mer utdanning som krever at du overholder innleveringsfrister 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det hadde vært fint og hatt en bil som kjørte av seg selv, roboter som kledde på meg og chat gpt som leverte inn oppgavene mine. 

Anonymkode: da112...ff5

Da tror jeg du undervurderer fremtiden. Selvkjørende bil er nok en ting, mye fordi da må du bruke tiden din på annet. Mer jag og mer mas er nok mest trolig til at blir fremtiden. Chat GPT og AI må også fores, læres opp og vedlikeholdes. Den gir deg bare svarene den tror du vil ha, ikke sannheten.

Anonymkode: a95c7...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...