Gjest Mamma Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har en sønn på 16 år som trener fotball nesten hver dag.I det sistet har han et ubehag (ikke direkte smerte) i kneet,det "klikker" og er vanskelig å trekke bakover når han strekker ut. Hva kan det være event. hva kan han gjøre med det? MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er ikke spesialist på dette, men driver litt med fotballmedisin på fritida. Symptomene du beskriver er ikke typiske for noen spesifikk knelidelse som jeg kjenner til. Jeg ville mistenkt at det kunne være noe med menisken. Slike symptomer som kommer hos unge spillere som trener mye, velger jeg å ta på alvor. Jeg foreslår derfor at han bør undersøkes av en lege. Kun en skikkelig undersøkelse med nøyaktig utspørring av symptomer og situasjoner det oppstår samt en klinisk undersøkelse på benk, kan gi en tilstrekkelig sikker diagnose. Om diagnosen fortsatt er usikker, anbefaler jeg at en er liberal med henvisning til de som virkelig er dyktige. Er du så heldig å bo i Trøndelag, anbefaler jeg på det sterkeste Rosenborg sportsklinikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.