engelendin Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 dette er vel det samme gamle innlegget, men jeg trenger hjelp. Skal dog prøve å fatte meg i korthet: Jeg er 18 år gammel, 172 høy, og veier 63(64 kg. Vil gjerne ned i alle fall 5- 6 kg, men helst ned til 55. Samtidig vil jeg behold muskler og forbrenning da! Så; spiser 1200- 1500 kcal per dag. Da går det i cottage cheese, grønnsaker, lettyoughurt og grønnsaker. Middag er ofte i form av pasta, eller fisk, av og til pizza (egenlaget), og selvsagt mye stekte grønnsaker. Spiser nesten ikke kjøtt. Og kun magre pålegg (lett ost, eller kylling/kalkun en sjelden gang) på knekkebrød... . Trening har det blitt lite av i det siste, men nå som tiden blir bedre skal også treningen me ri fokus, så da blir det: 2- 3 *30 min jogging 2- 3 *45 min sykling 1 time svømming 2 halvtimes gåturer- kjapp gange (dette er per uke seff). Mer rekker jeg ikke... . Hvordan er oddsene mine? Sliter litt med antydning til spiseforstyrrelser, og rpøver derfor å holde det hele i kontroll.... . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goggen Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 DRIT i kiloene, jeg er sikker på at du er FLOTT som du er! I tillegg kan du trene litt i ukene, og spise sunt og magert, så føler du deg mye freshere og bedre i ukene som kommer. Har selv slitt med sf, og det er DEILIG å kunne DRITE i hva vektnålen viser for å vite hva jeg føler. HELSE-TRENING-TRIVSEL tre maaaaaaagiske ord ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HKH Mette Marit Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Det er ALDRI sunn slanking når en person som ikke trenger slanke seg vil ned 5-9kg. Slapp av, vekten betyr ingenting så lenge du er sunn, trener regelmessig og er i en ''normal'' vektsone. Altså ikke svært overvektig/undervektig. Vedder på du er fin og slank som du er! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnringstad Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hvis du ønsker å gå ned i vekt må det skje kontrollert og på en sikker måte. Jeg går utifra at du også ønsker å forbli på din nye vekt? Råd og veiledning - http://godform.no aksesskode: jori 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det høres ut som om du får i deg ALTFOR lite proteiner, som kroppen din absolutt trenger for å opprettholde og evt. bygge muskelmasse m.m. Kjøtt kan gjerne være magert (det er en utbredt misforståelse at alt kjøtt er usunt og fetende). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnien Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 DRIT i kiloene, jeg er sikker på at du er FLOTT som du er! I tillegg kan du trene litt i ukene, og spise sunt og magert, så føler du deg mye freshere og bedre i ukene som kommer. Har selv slitt med sf, og det er DEILIG å kunne DRITE i hva vektnålen viser for å vite hva jeg føler. HELSE-TRENING-TRIVSEL tre maaaaaaagiske ord ;-) Jeg tror du kommer til å bli altfor tynn hvis du vil veie 55 kilo. Jeg veier 55 nå, men er lavere enn deg og får stadig kommentarer om at jeg fortsatt er for tynn. (har selv slitt med sf) Tror du ser fin ut slik du er nå og så lenge du baserer kostholdet ditt på sunn mat (og sunn mat betyr ikke bare hyper-mager mat) og beveger deg litt så holder du deg slank og fin. Prøv å ikke fokuser på VEKTA den lyver ofte og skaper problemer både ene og andre veien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelendin Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Hvis du ønsker å gå ned i vekt må det skje kontrollert og på en sikker måte. Jeg går utifra at du også ønsker å forbli på din nye vekt? Råd og veiledning - http://godform.no aksesskode: jori Tusen takk for alle svar! Spiser lite kjøtt fordi det byr meg i mot.. that's all! Men skal prøve å konse mer på proteiner.... . Problemet er bare at vekten har tatt styring, og den dårlige samvittigheten melder seg fort. Men kjæresten er fryktelig flink til å komme med komplimenter da... . Bare at det ikke hjelper så mye engang det.... . Mer misfornøyd med hvordan kroppen ser ut kanskje..., men det kalles visst former var det noen som hvisket meg i øret. Åhh, hater å ha dte slik, men, mne... . Takk i alle fall! Feedback på opplegg er egentlig alltid veldig viktig! Ønsker dere alle sammen en strålende vår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.