AnonymBruker Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Hvor man kun kan skrive og svare med brukernavn? Bare lufter tanken, siden det er fryktelig leit at anonyme skal slenge dritt. Så kan man selv velge hvilket forum man vil poste på. Anonymkode: 3ed9f...0d5 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ja det kunne jo vært noe det. Det skjer omtrent aldri at jeg blir utsatt for drittslenging av noen med brukernavnet sitt. Men har vært mange AB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Nei haha! Kommer ikke til å bli brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Everybody skrev (1 time siden): Nei haha! Kommer ikke til å bli brukt. Det tror jeg. Tror det vil bli mer brukt enn det ekstraforumet på Åpent. Anonymkode: 3ed9f...0d5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Jeg synes ikke det er ønskelig. De som skriver anonymt bidrar også med mange nyttige kommentarer. og løfter frem interessante problemstillinger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april (endret) Jeg syns vel heller admin og moderatorene kan slå hardere ned på de enkeltbrukerne som gjemmer seg bak anonym for å dra ut ting fra dagbøkene. Dette har vært et gjentagende problem mot særlig Glitter over flere år hvor jeg har vært her, og de gir seg aldri. Det innlegget i går var noe av det styggeste jeg har sett her inne, og minnet meg på hvorfor jeg ikke gidder å være særlig aktiv her inne mer. Endret 20. april av hattifnattus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april hattifnattus skrev (6 timer siden): Jeg syns vel heller admin og moderatorene kan slå hardere ned på de enkeltbrukerne som gjemmer seg bak anonym for å dra ut ting fra dagbøkene. Dette har vært et gjentagende problem mot særlig Glitter over flere år hvor jeg har vært her, og de gir seg aldri. Det innlegget i går var noe av det styggeste jeg har sett her inne, og minnet meg på hvorfor jeg ikke gidder å være særlig aktiv her inne mer. Hva ble skrevet igår? Det at noen brukere kanskje opplever mer krasse tilbakemeldinger enn andre har nok mer med at noen her er veldig aktive og kanskje mer provoserende enn andre. .. Jeg kommer ihvertfall ikke til å poste i det underforum et når det kommer til mine psykiske problemer da de er såpass privat og hemmelige. Men sikkert bra for folk som kun skriver om kjærlighetssorg og hverdagsproblemer. Anonymkode: a88e9...d2f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva ble skrevet igår? Det at noen brukere kanskje opplever mer krasse tilbakemeldinger enn andre har nok mer med at noen her er veldig aktive og kanskje mer provoserende enn andre. .. Jeg kommer ihvertfall ikke til å poste i det underforum et når det kommer til mine psykiske problemer da de er såpass privat og hemmelige. Men sikkert bra for folk som kun skriver om kjærlighetssorg og hverdagsproblemer. Anonymkode: a88e9...d2f Nei, poenget er jo at det skal være valgfritt hvilket av de to forumene man vil poste. Anonymkode: 3ed9f...0d5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april frosken skrev (19 timer siden): Jeg synes ikke det er ønskelig. De som skriver anonymt bidrar også med mange nyttige kommentarer. og løfter frem interessante problemstillinger. Sant nok. Men de som velger det forumet kun med brukernavn vet jo om at de kanskje ikke vil få like mange svar da. Anonymkode: 3ed9f...0d5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva ble skrevet igår? Anonymkode: a88e9...d2f Det var såpass drøyt at det kommer jeg ikke til å gjengi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sant nok. Men de som velger det forumet kun med brukernavn vet jo om at de kanskje ikke vil få like mange svar da. Anonymkode: 3ed9f...0d5 Jeg tenker at dagbokforumet i realiteten også fungerer nesten som et psykiatriforum, slik at vi ikke i tillegg trenger et forum for psykiatri hvor alle må skrive med brukernavn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Kommer til å bli som med Autisme forumet, ikke brukt. Anonymkode: c9d65...509 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cybele Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Syns mange skriver dårlig, hånlig, respektløst mm også under Nick. En slik annullering av anonymfunksjonen vil ikke hjelpe på alle de som skriver eder og galle i fullt «navn». Støtter meg til Frosken som peker på at de anonyme ofte har gode og viktige bidrag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Cybele skrev (20 minutter siden): Syns mange skriver dårlig, hånlig, respektløst mm også under Nick. En slik annullering av anonymfunksjonen vil ikke hjelpe på alle de som skriver eder og galle i fullt «navn». Støtter meg til Frosken som peker på at de anonyme ofte har gode og viktige bidrag Mange? Det har jeg ikke lagt merke til Anonymkode: 3ed9f...0d5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cybele Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange? Det har jeg ikke lagt merke til Anonymkode: 3ed9f...0d5 Ok da. Noen. Og det tar en del plass 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Cybele skrev (42 minutter siden): Ok da. Noen. Og det tar en del plass Den klagingen din på andre brukere er ikke særlig mye bedre. Anonymkode: 18049...2f5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cybele Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den klagingen din på andre brukere er ikke særlig mye bedre. Anonymkode: 18049...2f5 Ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Cybele skrev (2 minutter siden): Ok Du må huske at brukere er forskjellige her også, og du må jo ikke blande deg når andre diskuterer. Det kan også være en grunn til at noen blir sinte eller reagerer på ting selv om du kanskje ikke vet eller skjønner grunnen. Jeg syns brukerdebatt og klaging er mye verre for du snakker om brukere uten at noen vet hvem du sikter til, og det skaper ihvertfall ikke god stemning. Det går an å ta en pause fra forumet hvis du syns det blir strevsomt å være her. Anonymkode: 18049...2f5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cybele Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må huske at brukere er forskjellige her også, og du må jo ikke blande deg når andre diskuterer. Det kan også være en grunn til at noen blir sinte eller reagerer på ting selv om du kanskje ikke vet eller skjønner grunnen. Jeg syns brukerdebatt og klaging er mye verre for du snakker om brukere uten at noen vet hvem du sikter til, og det skaper ihvertfall ikke god stemning. Det går an å ta en pause fra forumet hvis du syns det blir strevsomt å være her. Anonymkode: 18049...2f5 Kan du vise til all denne klagingen min? Jeg har sagt fra to ganger i det siste om et vel hissig debattnivå. Det står jeg absolutt for. Ellers forstår jeg ikke helt innlegget ditt. Har jeg spesifikt blandet meg når andre diskuterer, mer enn andre, uten at det var greit? Hvor dette er vil jeg gjerne at du peker på så jeg kan forstå det og eventuelt justere meg. Om jeg behøver pause tar jeg selvsagt det, på linje med andre. Er du for et dårlig debattklima med personangrep, hånlige tilbakemeldinger og lite konstruktiv samtaleform? Siden du har innvendinger mot mine innvendinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cybele Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Jeg kjenner at jeg ikke er komfortabel med å fortsette denne dialogen om du ikke skriver under Nick, så vi står likt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.