Gå til innhold

Et det stemning for å ha en tilleggskategori på psykiatrifotumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor man kun kan skrive og svare med brukernavn?

Bare lufter tanken, siden det er fryktelig leit at anonyme skal slenge dritt. 

Så kan man selv velge hvilket forum man vil poste på. 

Anonymkode: 3ed9f...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kunne jo vært noe det.

Det skjer omtrent aldri at jeg blir utsatt for drittslenging av noen med brukernavnet sitt. Men har vært mange AB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Nei haha! Kommer ikke til å bli brukt.

Det tror jeg. Tror det vil bli mer brukt enn det ekstraforumet på Åpent.

Anonymkode: 3ed9f...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ønskelig. De som skriver anonymt bidrar også med mange nyttige kommentarer. og løfter frem interessante problemstillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg syns vel heller admin og moderatorene kan slå hardere ned på de enkeltbrukerne som gjemmer seg bak anonym for å dra ut ting fra dagbøkene. Dette har vært et gjentagende problem mot særlig Glitter over flere år hvor jeg har vært her, og de gir seg aldri.

Det innlegget i går var noe av det styggeste jeg har sett her inne, og minnet meg på hvorfor jeg ikke gidder å være særlig aktiv her inne mer.

 

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
hattifnattus skrev (6 timer siden):

Jeg syns vel heller admin og moderatorene kan slå hardere ned på de enkeltbrukerne som gjemmer seg bak anonym for å dra ut ting fra dagbøkene. Dette har vært et gjentagende problem mot særlig Glitter over flere år hvor jeg har vært her, og de gir seg aldri.

Det innlegget i går var noe av det styggeste jeg har sett her inne, og minnet meg på hvorfor jeg ikke gidder å være særlig aktiv her inne mer.

 

Hva ble skrevet igår?

Det at noen brukere kanskje opplever mer krasse tilbakemeldinger enn andre har nok mer med at noen her er veldig aktive og kanskje mer provoserende enn andre. 

 

.. 

 

Jeg kommer ihvertfall ikke til å poste i det underforum et når det kommer til mine psykiske problemer da de er såpass privat og hemmelige. Men sikkert bra for folk som kun skriver om kjærlighetssorg og hverdagsproblemer. 

Anonymkode: a88e9...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva ble skrevet igår?

Det at noen brukere kanskje opplever mer krasse tilbakemeldinger enn andre har nok mer med at noen her er veldig aktive og kanskje mer provoserende enn andre. 

 

.. 

 

Jeg kommer ihvertfall ikke til å poste i det underforum et når det kommer til mine psykiske problemer da de er såpass privat og hemmelige. Men sikkert bra for folk som kun skriver om kjærlighetssorg og hverdagsproblemer. 

Anonymkode: a88e9...d2f

Nei, poenget er jo at det skal være valgfritt hvilket av de to forumene man vil poste. 

Anonymkode: 3ed9f...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (19 timer siden):

Jeg synes ikke det er ønskelig. De som skriver anonymt bidrar også med mange nyttige kommentarer. og løfter frem interessante problemstillinger. 

Sant nok. Men de som velger det forumet kun med brukernavn vet jo om at de kanskje ikke vil få like mange svar da. 

Anonymkode: 3ed9f...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva ble skrevet igår?

 

Anonymkode: a88e9...d2f

Det var såpass drøyt at det kommer jeg ikke til å gjengi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sant nok. Men de som velger det forumet kun med brukernavn vet jo om at de kanskje ikke vil få like mange svar da. 

Anonymkode: 3ed9f...0d5

Jeg tenker at dagbokforumet i realiteten også fungerer nesten som et psykiatriforum, slik at vi ikke i tillegg trenger et forum for psykiatri hvor alle må skrive med brukernavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer til å bli som med Autisme forumet, ikke brukt.

Anonymkode: c9d65...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...