Gå til innhold

Du som er innadvent, misunner du de som et utadvente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, jeg elsker introvertheten min :)  Føler på ingen måte at jeg sliter og lider som er nevnt over her. 

Anonymkode: 6d769...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

jeg liker ikke å være introvert, skulle ønske jeg kunne snakket mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Helsepersonell i psykiatrien er både utadvendte og har god psykisk helse. Det er et liv i luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Helsepersonell i psykiatrien er både utadvendte og har god psykisk helse. Det er et liv i luksus.

Fint for deg at du kun har møtt på perfekte og snille helsepersonell da..... 

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint for deg at du kun har møtt på perfekte og snille helsepersonell da..... 

Anonymkode: 9ab72...80f

Har ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
påskelilje skrev (9 timer siden):

Jeg klarer ikke å sette meg selv i én av basene.

Det er fordi basene (i likhet med mye annet) i stor grad er oppkonstruerte motsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (19 minutter siden):

Har ikke du?

Du tror alle helsepersonell er perfekte med perfekt psyke. Fakta er at mange søker seg til slike yrker nettopp fordi de er interessert i sine egne psykiske problemer. 

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tror alle helsepersonell er perfekte med perfekt psyke. Fakta er at mange søker seg til slike yrker nettopp fordi de er interessert i sine egne psykiske problemer. 

Anonymkode: 9ab72...80f

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fakta er at mange søker seg til slike yrker nettopp fordi de er interessert i sine egne psykiske problemer. 

Jeg vet ikke hvor mange, men noen gjør det ihvertfall. Kan vi da stole på at deres vurderinger er helt objektive, spesielt i verdispørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De som klarer å snakke og være sosiale med alle. Det må gjøre ting veldig mye lettere? Jeg føler at innadventheten og autismen har ødelagt livet. Det ble ikke som man hadde tenkt. Det ble ingen ting. 

Anonymkode: 179c1...89d

Jeg kan være både introvert og ekstrovert. Har ikke særlig problemer med å snakke med nye folk, men det kan koste meg litt, og jeg har behov for en hel del tid alene også. Er svært langt fra å ha autisme o.l., da har man nok helt andre og større utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (31 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor mange, men noen gjør det ihvertfall. Kan vi da stole på at deres vurderinger er helt objektive, spesielt i verdispørsmål?

Hva er verdispørsmål? 

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du tror alle helsepersonell er perfekte med perfekt psyke. Fakta er at mange søker seg til slike yrker nettopp fordi de er interessert i sine egne psykiske problemer. 

Anonymkode: 9ab72...80f

Akkurat som tannleger som blir tannleger fordi de er interessert i sine egne tannproblemer?

Anonymkode: 15853...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er verdispørsmål? 

Alt som handler om rett og galt er verdispørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 timer siden):

Helsepersonell i psykiatrien er både utadvendte og har god psykisk helse. Det er et liv i luksus.

Hva vet du om de ansattes private helse? 
veldig mange som jobber som helsepersonell sliter mye. Det er mest damer der. 
min tidligere venninne jobber i psykiatrien som psykiatrisk sykepleier. Hun er både bipolar, har mye angst og er på grensen til narsissist/ psykopat. 
mer ondskapsfull og ustabil skal man lete lenge etter. 
har hatt mye tull på jobb med div advarsler. Ikke alle er friske der heller. Når hun er innlagt får hun legges inn et annet sted enn der hun jobber 

Anonymkode: bc00a...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva vet du om de ansattes private helse? 
veldig mange som jobber som helsepersonell sliter mye. Det er mest damer der. 
min tidligere venninne jobber i psykiatrien som psykiatrisk sykepleier. Hun er både bipolar, har mye angst og er på grensen til narsissist/ psykopat. 
mer ondskapsfull og ustabil skal man lete lenge etter. 
har hatt mye tull på jobb med div advarsler. Ikke alle er friske der heller. Når hun er innlagt får hun legges inn et annet sted enn der hun jobber 

Anonymkode: bc00a...9cc

wow, det er interessant. En med sterke narsissistiske og psykopatiske trekk som jobber i psykiatrien som sykepleier. Kan umulig gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

wow, det er interessant. En med sterke narsissistiske og psykopatiske trekk som jobber i psykiatrien som sykepleier. Kan umulig gå bra.

Har du ikke sett dokumentarene på Netflix om sykepleiere som drepte pasientene mens de var på sykehus? 

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ikke sett dokumentarene på Netflix om sykepleiere som drepte pasientene mens de var på sykehus? 

Anonymkode: 9ab72...80f

Jo har vel sett noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

veldig mange som jobber som helsepersonell sliter mye.

I alle bransjer finnes det folk som har valgt feil karrierevei av forskjellige årsaker, så hvor mange er "veldig mange"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om jeg er en innadvendt ekstrovert, så ja, jeg misunner litt de utadvendte som tørr å blomstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...