Gå til innhold

Du som er innadvent, misunner du de som et utadvente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Ekstra skrev (16 timer siden):

Jeg kan være både introvert og ekstrovert. Har ikke særlig problemer med å snakke med nye folk, men det kan koste meg litt, og jeg har behov for en hel del tid alene også. Er svært langt fra å ha autisme o.l., da har man nok helt andre og større utfordringer.

Ambivert heter det. Er det selv. 

Anonymkode: 1e54a...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
psykedeliker skrev (20 timer siden):

Det er fordi basene (i likhet med mye annet) i stor grad er oppkonstruerte motsetninger.

Sant det! Få ting er svart/hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innadvendt. Men med nære venner er jeg ekstrovert. Derfor vanskelig å få venner for min gode og humoristiske personlighet kommer ikke fram så mye når jeg møter nye folk. De som har kommet nært innpå meg vil beskrive meg helt annerledes enn de som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (27 minutter siden):

Jeg er innadvendt. Men med nære venner er jeg ekstrovert. Derfor vanskelig å få venner for min gode og humoristiske personlighet kommer ikke fram så mye når jeg møter nye folk. De som har kommet nært innpå meg vil beskrive meg helt annerledes enn de som ikke gjør det.

Heldig du da som har nære venner. Jeg er ekstremt innadvent og introvert også med familien, venner, nære eller ikke, har jeg ikke.

Anonymkode: 15853...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Heldig du da som har nære venner. Jeg er ekstremt innadvent og introvert også med familien, venner, nære eller ikke, har jeg ikke.

Anonymkode: 15853...443

Jeg har to nære venner. Den ene har ikke tid til meg lenger pga har fått dame og hun andre bor i en annen by i landet. Så jeg er alene hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Jeg har to nære venner. Den ene har ikke tid til meg lenger pga har fått dame og hun andre bor i en annen by i landet. Så jeg er alene hver dag.

Hva er din definisjon av en venn da? Fordi det jeg tenker er at når man tilogmed sover over hos eller en person sove rover hos meg så er man ihvertfall venner. Da er man ikke bare venn, men GODE venner. 

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er din definisjon av en venn da? Fordi det jeg tenker er at når man tilogmed sover over hos eller en person sove rover hos meg så er man ihvertfall venner. Da er man ikke bare venn, men GODE venner. 

Anonymkode: 9ab72...80f

Pleier ikke å ha overnattingsgjester.

Min definisjon er å kunne si alt til personen, la sin personlighet komme fram selv om den er korka (jeg er ikke A4 når det gjelder væremåte, alle sier jeg er rar, men ikke på en negativ måte) og at de føler de kan si alt til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (29 minutter siden):

Pleier ikke å ha overnattingsgjester.

Min definisjon er å kunne si alt til personen, la sin personlighet komme fram selv om den er korka (jeg er ikke A4 når det gjelder væremåte, alle sier jeg er rar, men ikke på en negativ måte) og at de føler de kan si alt til meg. 

Definisjonen på en venn er en man henger med på fritiden,som man gjør hyggelige ting med og snakker med. 

Deifinisjonen på en bestevenn er en man kan si alt til

Anonymkode: 9ab72...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Definisjonen på en venn er en man henger med på fritiden,som man gjør hyggelige ting med og snakker med. 

Deifinisjonen på en bestevenn er en man kan si alt til

Anonymkode: 9ab72...80f

Javel. Hva vil du fram til? Jeg er fortsatt alene 95% av tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...